Paras rautakauppa asiakaspalvelun puolesta?

Essik56

Itsellä olisi vähän kaikenlaista remonttia edessä ja todella surkeita kokemuksia rautakaupassa asioinnista. Yleensä palvelua on olematonta ja joka välissä laskuun laitetaan yksi rivi lisää. Kaipaisin sellaista liikettä, missä huonekalut saisi kotiin asennettuna ja sitten ystävällistä konsultointia muiden remonttien osalta.

Kommentit (1)

Nainen 65 v.

Onpa outo kysely kun ensin kysytään rautakaupoista ja sitten puhutaan huonekaluista. Rautakaupat eivät myy huonekaluja paitsi mitä nyt kesäterasseille joitain tuoleja, pöytiä ja keinuja. Rautakaupat eivät myöskään tee remontteja vaan remonttifirmat ovat ihan erikseen riippuen siitä, minkälaista remonttia tekee. esim. on paljon keittiö remontteihin erikoistuneita yrityksiä, joilta voi ostaa ihan kaiken, keittiökalusteet, vanhojen purun ja uusien asennuksen.

Mielestäni tämä entinen mielikuva rautakauppojen huonosta palvelusta ei enää nykyaikana pidä paikkaansa. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Olen itse tehnyt paljon huoneistoremontteja mm. maalausta, tapetointia ja lattiapintojen uudistamista. Kaikista rautakaupoista olen saanut asiantuntevaa ja ystävällistä neuvontaa kun olen sitä pyytänyt. Näistä neuvoista ja ohjeista ei ainakaan minulta ole veloitettu mitään ylimääräistä.

Tietääkseni kaikista huonekaluliikkeistä voi ostaa erikseen palvelun jossa asentaja tulee kokoamaan huonekalut jos ei siihen itse kykene. Halpatuotteisiin erikoistuneissa liikkeissä kuten Ikea ja Masku on yleistä, että huonekalut ostetaan osina kun taas kalliimmissa liikkeissä huonekalut ovat parempilaatuisia ja usein kokonaisia (Kruunukaluste, Asko,Isku). On jokaisen oma valinta, mihin suuntaan kallistuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat