Sovinistit

Vierailija

Tulipa tässä mieleen, kun oon viime päivinä kärsinyt ja itkenyt paljon yhden miehen takia: niin mistähän noita pällejä sovinisteja oikein sikiää?? Siihen taitaa kasvatus vaikuttaa tosi paljon, vai onks jollain tarkempaa tietoo?? :)
Nimim: pahoin pettynyt

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Lainaus:

Tulipa tässä mieleen, kun oon viime päivinä kärsinyt ja itkenyt paljon yhden miehen takia: niin mistähän noita pällejä sovinisteja oikein sikiää?? Siihen taitaa kasvatus vaikuttaa tosi paljon, vai onks jollain tarkempaa tietoo?? :)

No pitikö tuokin tänne tuodä nälvittäväksi, outo palsta kun kaikki valittaa omia vaivojaan maailman menosta ei olla kiinnostuneita ollenkaan, yheisön ongelmat ja pahoinvointi ei kiinnosta lainkaan, Hyvinkäällä tapettiin raa´asti kaksi nuorta, täällä itketään jonkun ukon perään hävetkää hyvät ihmiset.

Vierailija

Minä aloittaja olen täällä näillä palstoilla tiedätkös pohtinut paljon muitakin asioita, ja olen ottanut kantaa myös Hyvinkään tapahtumiin ja nuorten syrjäytymiseen yleensä, ja muihinkin rankkoihin aiheisiin. Oletatko, että pohdin vain yhtä asiaa elämässäni, ehei, monet asiat saavat minut tarttumaan kynään, tai siis tässä tapauksessa näppäimistöön! :)
Olen eläissäni tarpeeksi jo hävennyt, joten en katso aiheelliseksi hävetä sitäkin, kun hyvä ja kaunis, minulle tärkeä suhde on saattanut päättyä. En siis aio hävetä, häpeä itse, Sinä joka sitä minulle kehotit!!

Vierailija

Lainaus:

Sovinismistako todella olet kärsinyt? Ei kasvatus, vaan elämäsi kohtalot vaikuttavat sinussa . Siitä on tietoa muilta palstoilta. Eikös sinut jättänyt pälli ole kiltti mies?

Vierailija

Lainaus:

Minä aloittaja olen täällä näillä palstoilla tiedätkös pohtinut paljon muitakin asioita, ja olen ottanut kantaa myös Hyvinkään tapahtumiin ja nuorten syrjäytymiseen yleensä, ja muihinkin rankkoihin aiheisiin. Oletatko, että pohdin vain yhtä asiaa elämässäni, ehei, monet asiat saavat minut tarttumaan kynään, tai siis tässä tapauksessa näppäimistöön! :)
Olen eläissäni tarpeeksi jo hävennyt, joten en katso aiheelliseksi hävetä sitäkin, kun hyvä ja kaunis, minulle tärkeä suhde on saattanut päättyä. En siis aio hävetä, häpeä itse, Sinä joka sitä minulle kehotit!!

Niin se on jotta rakkaus tekee kipiää joskus. Se riski pitää ottaa jos alkaa jonkun miehen kanssa vehtaamaan ja oitis häneen viel rakastuu.

Vierailija

Jos on jo elämässään paljon hävennyt, ei lisä pahaa tee. Silti ihmettelen miksi aikuinen ihminen häpeää, ei ole ensimmäistäkään syytä, paitsi jos nyt murhia on tehnyt. Kannatan itsellensä anteeksi antamista, minua se on vaikeissa asioissa auttanut paljon. Jollet anna itse itsellesi anteeksi, niin ei sitä kukaan lähimmäinenkään tee. Armahda itseäsi.

Vierailija

Lainaus:

Jos on jo elämässään paljon hävennyt, ei lisä pahaa tee. Silti ihmettelen miksi aikuinen ihminen häpeää, ei ole ensimmäistäkään syytä, paitsi jos nyt murhia on tehnyt. Kannatan itsellensä anteeksi antamista, minua se on vaikeissa asioissa auttanut paljon. Jollet anna itse itsellesi anteeksi, niin ei sitä kukaan lähimmäinenkään tee. Armahda itseäsi.

Olen NIMENOMAAN yrittänyt antaa anteeksi niin itselleni kuin toisellekin, mutta täällä lytätään sellaiset ajatukset!
Heti pitäisi vaan alkaa taas HÄVETÄ, miksikähän joku tuntematon kehottaa minua häpeämään, olen ihmeissäni.
Tosin, ennen muinoin sanottiin hyvin usein lapsille: HÄPEÄ, hyi Sinua!! :(

Vierailija

Minä olen erittäin kiitollinen kun vaihdevuodet lopetti
minun kiinnostukseni seksiin ja miehenkantturoihin kokonaan ;D

Nyt on valtavasti aikaa ja tarmoa harrastaa kaikenlaista kivaa ja sivistävää,
ilman älyttömiä tunteenturskahduksia jonkun turaparran takia.

"enää ei itketä :D"

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Lainaus:

Olen NIMENOMAAN yrittänyt antaa anteeksi niin itselleni kuin toisellekin, mutta täällä lytätään sellaiset ajatukset!
Heti pitäisi vaan alkaa taas HÄVETÄ, miksikähän joku tuntematon kehottaa minua häpeämään, olen ihmeissäni.
Tosin, ennen muinoin sanottiin hyvin usein lapsille: HÄPEÄ, hyi Sinua!! :(

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä. En ymmärrä, miksi ei haluta antaa toiselle mahdollisuutta jakaa kipuansa. Vai osuuko se johonkin omaan kipukohtaan ja koska itse ei ole saanut vastakaikua, ei salli sitä toisellekaan. En tiedä. Sen kuitenkin tiedän, että oman kivun jakaminen vaikka näinkin, auttaa siihen anteeksi antamiseen. Kun saa ensin purkaa kaiken pahan mielen ja kysymykset, voi antaa anteeksi itselleen ja sille toiselle sen, että olemme vajavaisia jokainen.
Kaikilla ihmisillä ei välttämättä ole läheisiä, joiden kanssa puhtia asioita tai ei halua taakoittaa läheisiä. Onneksi meillä on nykypäivänä netti. Vaikka kyllä niitä lyttääjiä täälläkin ihan kiitettävästi on.
Siitä huolimatta jatketaan taakan jakamista.
Voimia sinulle ja älä lannistu. Kyllä täällä onneksi on myös ymmärtäviä ja lämpimiä ihmisiä.

Vierailija

Kiitos oikein paljon Sinulle, Kirsikankukka!! Mukava juttu, jos täällä edes voi pohtia näitä elämän ongelmia! Miksi joku haluaa sen kieltää...? Minulla ei ole niin hyviä ystäviä, että heille voisin murheitani antaa "pureskeltavaksi", enkä voi sitä tehdä lähipiirinikään kanssa. Heillä kun on omia murheita ihan riittävästi jo omasta takaa.

Vierailija

Lainaus:

Minä olen erittäin kiitollinen kun vaihdevuodet lopetti
minun kiinnostukseni seksiin ja miehenkantturoihin kokonaan ;D

Nyt on valtavasti aikaa ja tarmoa harrastaa kaikenlaista kivaa ja sivistävää,
ilman älyttömiä tunteenturskahduksia jonkun turaparran takia.

"enää ei itketä :D"

Jospa sinä olit tehnyt alitajuisesti sellaisen päätöksen, ja luulet! Kuin minä 12 vuotta.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Onko turhuutta huolehtia lähimmäisestään?

Lähimmäisiä on paljonkin - toisella sijalla.
Sitä josta ensin haluaisin huolehtia ei oo....

Vierailija
valone
31.05.2012 20:01
Lähimmäisiä on paljonkin - toisella sijalla.
Sitä josta ensin haluaisin huolehtia ei oo....

Ihan ensin on huolehdittava itsestään voidakseen sitten
huolehtia lähimmäisistäkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat