Muistot

Vierailija

Muisteletko entisiä sydänystäviäsi, ja minkälaisia hetkiä teidän yhteiseltä tapaleelta, kenties kuumia lemmen leikkejä tai jotain muuta!

Kommentit (9)

Vierailija

Minä sain kuulla, että minun ihan eka rakastettuni oli kuollut noin vuosi sitten, oltiin ihan pentuja kun se läks stadiin, minä jäin entisille sijoilleni, sattumoisin kuulin hänen sukulaiseltaan, että näin ikävästi oli käynyt, syöpään oli kuollut kolmessa kuukaudessa oli mennyt siitä kun havaittiin, aika ärhäkkä muoto on ollut!

Vierailija

Aaamulla juuri ennen silmien aukaisua pamahti sieluni silmien eteen nuori Kaveri
joka toukokuussa yli 40 vuotta sitten paikkakunnallamme katosi
ja löytyi sitten etsintöjen jälkeen hirttäytyneenä Nuorisoseuran Talon Vintiltä.

Samana keväänä meni kaksi ikätoveriaan Junan alle.
Silloin ei ammuttu toisia vaan paha olo purkautui tekona vain itseä kohtaan...

Nämä tapaukset nousi varmaan siksi mieleen kun lapsenlapsi valmistui nyt ammattiin ,
monen vuoden sitkeän penkin kuluttamisen jälkeen kuten hän itse asian muotoili...

Hyvinkään tapahtumien jälkeen moni varmaan mietiskelee nuortensa pärjäämistä
nykymaailmassa....

"Suvivirsi"

Vierailija

Paskamaista on kun joutuu omat vanhepansa hautaan saattamaan mutta minkäs teet, jotkut joutuu jopa lapsensa hautaamaan siinä sitä jo olisi kestämistä.
Eipä tässä nyt kovin iloisista muitosista ole puhuttu.
Paree on kun ei mieti mitään antaa vaan mennä päivän kerrallaan.
Mullakin on jo kohta kaikki sukulaiset haudassa, oma jälkikasvu sentään on pysynyt hegissä, surkeeta on eläminen nykyään lapsena ei ollut murheita paljas jaloin kesäisin juostiin ei kestä eää jalka pohjat mennä ilman kenkää.

Vierailija

Lainaus:

Surullista on. Rakas äitini kuoli tänään. Sydämeni murtui, eikä kyyneleet tahdo kuivua.

Otan osaa, kuivailen virtuaalisesti kyyneleitäsi, tässä nenäliina, ole hyvä. Jos tarvitset halauksen, jos olet aivan yksin,
ota vastaan, silitän hiuksiasi ja lohdutan sinua. koita rauhoittua, hyvää yötä, nuku vain rauhassa ja kerää voimia, niitä kohta tarvitset.

Vierailija

Lainaus:

Kiitos myötätunnosta ja lohduttavista sanoista. (00:21)

Ole hyvä! Voimia sinulle ja hyvää päivän jatkoa.
Täällä tulee taivaan täydeltä vettä ja myrskyää.
Kesää tekee :)

Vierailija

Lainaus:

Surullista on. Rakas äitini kuoli tänään. Sydämeni murtui, eikä kyyneleet tahdo kuivua.

Lämmin osanotto suuressa surussasi ja voimia jatkaa elämää eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat