Ilmastonmuutos.

Vierailija

Vatsassani on käynyt sietämättömäksi, hajut on melkoiset, vaimo nukkuu jo eri huoneessa, ruoka on aivan samaa kuin aiemminkin kolmas päivä menossa, kipuja ei ole kaikee kotikonstia on kokeiltu, nyt olisin hyvät neuvot tarpeen ulkosalla olen valveilla ollessa käynyt paineistamassa mutta riesa on melkoinen!

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä, jos tilaisit ajan lääkärille. Varsinkin, kun vaimokin jo nukkuu eri huoneessa.
Näin etätyönä on valeapulaislääkäreiden aika vaikeaa asiaa selvittää.

Vierailija

Lainaus:

Mitä, jos tilaisit ajan lääkärille. Varsinkin, kun vaimokin jo nukkuu eri huoneessa.
Näin etätyönä on valeapulaislääkäreiden aika vaikeaa asiaa selvittää.

Eikö ole kotikonstein keltään parantunut, ruuhkaista on terveyskeskuksessakin, kun hätä ei ole hengen päälle käypää sorttia kokemuksesta tiedän, että parikin viikkoo saattaa otaa, ennen kuin lekurin pakeille pääsee!

Vierailija

Lainaus:

Vatsassani on käynyt sietämättömäksi, hajut on melkoiset, vaimo nukkuu jo eri huoneessa, ruoka on aivan samaa kuin aiemminkin kolmas päivä menossa, kipuja ei ole kaikee kotikonstia on kokeiltu, nyt olisin hyvät neuvot tarpeen ulkosalla olen valveilla ollessa käynyt paineistamassa mutta riesa on melkoinen!

Lääkärille ja NOPEASTI, kyseessä voi olla suolistosyövän alkuoireet!! :( En halua pelotella, mutta parempi toimia ajoissa kuin liian myöhään...

Vierailija

Käsitinkö oikein että on kolmas päivä oireita menossa? Minusta ei syytä minkäänlaiseen paniikkiin, oireitten kestettyä näin lyhyen ajan. Voihan se yksinkertaisesti olla jokin suoliston bakteerikannan muutos tai sitten "vatsataudin" oireita. Sopisi myös laktoosi-intoleranssiin.

Tuskinpa pääset päivystykseen näin lievin oirein ja jos tilaat lääkäriajan saattavat oireet olla jo hävinneet.
Minulla, muuten, tällaisia vaivoja aina joskus. Molkosan tasapainottaa suoliston bakteerikantaa.
Laktoosia sisältävät tuotteet pois ruokavaliosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat