Kommentit (7)

krooninen kipu, hermovaurio to...

Kipupoliklinikat harrastavat nykyisin uskomushoitoja. Kipu laantuu, kun osaa siihen suhtautua oikein. Millä tavalla tämä eroaa lääkärikunnan virallisesti moittimista uskomushoidoista? Kivun aiheuttaja on useimmiten joku rikkonainen osa ihmisen rakenteessa. Se voidaan todentaa kuvaamalla tai laboratoriotestein. Miten ihmeessä järkevät, pitkälle koulutetut ihmiset lähtevät mukaan tällaiseen huuhaaoppiin? Kielletään lääkkeet, joista on ollut apua vedoten riippuvuuteen. Totta kai kivusta kärsivä ihminen on riippuvainen lääkkeestä, joka tuo lievennystä kipuun. Kipupoliklinikoiden uuden käytännön myötä minulta on mennyt usko tai luulo siihen, että lääkärin on tarkoitus auttaa kärsivää ja helpottaa kipua. Itse en voi itselleni reseptiä kirjoittaa. Löytyneekö apu ulkomaisista nettiapteekeista?

vieras

Kipuhoito ilmeisesti perustuu suggestioon (niin kuin uskonto uskomuksineen).

Ymmärrän lääkärien kielteisen kannan hyvin ja tässä siitä...

Jos, siis jos hoito perustuu suggestioon, niin se on yksi aste hypnoosista jolla voidaan saada esimerkiksi särky/säryn tunne pois.

MUTTA

Säryn/säryn tunne EI OLE SAIRAUS VAAN OIRE JOKA ILMOITTAA ETTÄ KEHO EI OLE TERVE!

SIIS

Jos esimerkiksi umpisuolen tulehduksen särky suggestiolla poistetaan, niin sairastava ei tiedä, että hän on sairas ja voi jopa kuolla vaikkapa umpisuojen puhkeamisen vuoksi.

JOTEN

suggesti/hypnoosi hoitoon on ehdottomana vaatimuksena lääkärin tai/ja hypnoosiin erikoituneen ja lääkärin yhteistyön perustuva hoitomuoto.

Se, että jokin on saanut ammattinsa mukana aivopestä, mainipuloida ihmisen mieltä suggestiolla, kuten esimerkiksi papit ja hypnoosiin erikoituneet ja sen käyttöön asiallisen luvan hankkineet eivät mielestäni ole oikeutettuja käyttämään taitoja rajattomasti ilman ASIANTUNTIJAN APUA JA ILMAN YHTEISTYÖTÄ LÄÄKÄREIDEN, JA PSYYKKISIIN SAIRAUKSIIN ERIKOITUNEIDEN ASIANTUNTIJOIDEN KANSSA.

Vierailija

Mene jo eteenpäin! Tympii lukea noita saoja mielipiteitäsi joka saitilla. Pilkkasi ei uppoa! Säälität! Mene " hoitoon!"

vieras

Niin, kristinuskon uskovaisethan ovat vain noin 2000 vuotta samaa rikollisuuttaan edustaneet joten käytä jotain suhteellisuuden tajua asioiden ymmärtämiseksi jos sinulla sitä vielä olisi sen verran.

Minä en pilkkaa vaan se pilkkaa joka on muka kristittynä, kristillisten Jeesuksen opetuslapsi!

Ette ymmärrä edes sitä, että kristityt kristilliset ovat eri ryhmiä.

LUE FAKTAA JA OPI SIITÄ:

Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
kristityt tappoivat Pietarinkin kun olivat kiristäneet häneltä Jeesuksen antamia oppeja...
EIKÄ Jeesus kristilliset tappaneet!

2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

-----------
Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea
HUOM! Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla kristityt verovapaan rahan keinottelijat.

---------

Toivottavasti hermostuneelle valkeni selvyys!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat