Kolikkopelit - mainoskirje

Vierailija

Mitenkähän paljon näitä laittomia mainoskirjeitä on mahdettu lähettää? Itse sain yhden ja revin heti palasiksi. Monet muutkin kuuluvat saaneen saman, joten aika suuresta "huijausyrityksestä" on kyse. Kun vain kovin moni ei erehtyisi jakelemaan tietojaan. Onhan asiasta kyllä infottu uutisissa ja lehdissäkin, mutta silti.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Joka toinen tuttavani on saanut.
Harhauttamisen takia on merkitty suosittelijaksi muka tuttavan nimi. Pelkkää huijausta.

Vierailija

Lainaus:

Mitenkähän paljon näitä laittomia mainoskirjeitä on mahdettu lähettää? Itse sain yhden ja revin heti palasiksi. Monet muutkin kuuluvat saaneen saman, joten aika suuresta "huijausyrityksestä" on kyse. Kun vain kovin moni ei erehtyisi jakelemaan tietojaan. Onhan asiasta kyllä infottu uutisissa ja lehdissäkin, mutta silti.

Nyt en ole ajan tasalla mitä näillä kirjeillä on yritetty huijata?

Vierailija

En löytänyt pikaisesti uutista jossa olisi tästä huijauksesta kerrottu, liekkö pidätyksiäkin jo tehty, tunnen pari kaveria jotka on ainakin käyneet pelaamassa tämän firman pelejä, onko nyt jonkun pankkitili putsattu vai mitä on tapahtunut.

Vierailija

Minulle kirje tuli pelkällä osoitteella, ei ollut edes minun nimeä päällä . Joku ystäväni oli kuulema suositellut minua. Hänenkään nimeä ei ollut kirjeessä. En siis tiedä kuka suosittelija oli. Heitin kirjeen roskiin ja asia oli sillä selvä.

Vierailija

Tietääko kukaan mikä on varsinainen huijaus, tuon tyylisiä mainoksiahan tulee solkenaan, olet ehkä voittanut, sitä sun tätä, ei kai se ole huijaamista.

Vierailija

Kunhan ei oleis taas naamakirjaan jotenkin kytköksissä, siellä leviää nimet ja huhut kulovalkean tavoin, en ole enkä liity.

Vierailija

Näitä rahapeli kirjeitä sai myös sellaiset kellä ei ole nettiä ollenkaan ja ihan nimellä, siis jostain jaetaan ihmisten nimiä ja osoitteita ja mitä kaikkea muuta tietoa, alkaa käydä pelottavaksi.

Vierailija

Lainaus:

Kunhan ei oleis taas naamakirjaan jotenkin kytköksissä, siellä leviää nimet ja huhut kulovalkean tavoin, en ole enkä liity.

Minulla ei ole mitään tekemistä naamakirjan eikä pelisivujen kanssa, joten jostakin muualta tiedot oli saatu. Nimi ja osoite olivat tarkasti oikein. Ei ollut aikomustakaan mennä katsomaan edes sitä, mitä tietoja kirjautumiseen olisi vaadittu, mutta sanomalehdessä oli, että siellä kysyttiin myös sähköpostiosoitetta. Voi vain kuvitella, mitä roskaa sieltä alkaa lappaa, jos joku erehtyy kirjautumaan. Siitä kyllä varoitettiinkin.
ap

Vierailija

Eihän näihin houkutuksiin tarvitse tarttua, meidän osoitteet on niin helppo saada nykyaikana, eikä siihen edes tarvitse rikosta tehdä, esim. numero tiedustelusta saa jos on puhelin.

Vierailija
Diamond

Eihän näihin houkutuksiin tarvitse tarttua, meidän osoitteet on niin helppo saada nykyaikana, eikä siihen edes tarvitse rikosta tehdä, esim. numero tiedustelusta saa jos on puhelin.

Mutta kun näitä kirjeitä sanottiin lähetetyn satojatuhansia, niin ei niitä ihan mistä vain repäistä.

Vierailija

Yleensä näille pelisivustoille kirjaudutaan samoin kuin veikkauksen sivuillekin, kai jokainen lottonsa netissä tekee, tai osa nyt kuitenkin, ei se sen kummosempaa ole.

Vierailija
Diamond

Yleensä näille pelisivustoille kirjaudutaan samoin kuin veikkauksen sivuillekin, kai jokainen lottonsa netissä tekee, tai osa nyt kuitenkin, ei se sen kummosempaa ole.

Ei varmaan olekaan, mutta kuka tietää, mihin niitä lisätietoja käytetään.

Vierailija

Diamond

Mutta kun näitä kirjeitä sanottiin lähetetyn satojatuhansia, niin ei niitä ihan mistä vain repäistä.

ei tietenkään mistä tahansa mutta puhelin tiedot on ainakin tavan ihmiselle helpoin tapa, joskus muinoin oli jopa puhelinluettolassa joillakin osoite näkyvissä, näitä rekisteri tietoja on nykyään niin monessa paikassa että osoitteen ja nimen saanti ei ole vaikeaa.

Tässä yksi josta saa pienellä vaivalla osoite ja nimi tiedot, kaikkien suomalaisten joilla on puhelin, ellei sitä ole julistettu salaiseksi, kirjaurumien maksaa tekstiviestin hinnan.

http://www.eniro.fi/

Vierailija

Diamond

Ei varmaan olekaan, mutta kuka tietää, mihin niitä lisätietoja käytetään.

Kyllä jos tälläinen sivusto on suomalainen ja yleisessä tiedossa se on yleensä luotettava, mikään ei nykyaikana voi olla täysin varmaa, on olemassa jos minkälaisia haittaohjelmia mitkä urkkii käyttäjän salasanoja yms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat