Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Turvallisuuttamme uhataan kaiken aikaa, kun lähden ovesta ulos voin joutua polkupyörän tai sähkölaudan runnomaksi. Tai henkisesti minua runtelee esim. kun menen nysseen ympärillä ihmiset pulputtavat, mölyävät, pölisevät akressiivisen kovaäänisesti sellaisia kieliä jota en ymmärrä,

olen hukassa kun en kuule sivistyneessä  kotikaupungissani äidinkieltäni, vaan vieraat ihmiset ja kielet ympärilläni valtaavat näkö ja kuuloaistini. Se ei ole turvallisuutta lisäävää toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
sportgamerherostyles

kaikkialla riittää hulluja esim, alkoholisteja jotka käy päälle, huumehörhöjä, jonneja jotka haastaa riitaa. jne. 

Vierailija

Mielestäni turvallisuuttani uhkaa myös sananvapaus minkä nettikeskustelun sivuilla tahansa.

Jos uhkaillaan, ivataan ja kohdennetaan teksti henkilöön, on se turvallisuuteni murentamista.

Se on pelottelua: jos et ole samaa mieltä "niin täältä pesee"! kohdennettunu nimimerkkiin on se vakava asia.

Vierailija

Kansalaisten suurin vihollinen on suomalaiset itse. Se missä jotku epäonnistuu turvallisuuden riistämisiin niin maan sisäisten kansalais ryhmät pitää huolen. Ennen se oli kaupungeissa asuvien ongelma mutta nykyaikana sitä turvattomuutta on maaseuduillakin...

Vierailija

Tämän meidän lintukotomme rauhan  ovat tulleet tuhoamaan - kaiken sallivuus, lakien tuhoaminen, moraalikäsitteiden alas repiminen,. Ei ihmisyyteen ja yksilön kunnioitukseen tarvitse kuulua ja sisältyä elämän asenne joka sallii kaiken. Maailma, yhteiskuntamme on pahasti kieroutunut! Kunnollisen  ja hyvän elämän käsitteet on heitetty välinpitämättömästi  yli olan, ja intohimoisesti päätöksentekijät yrittävät miellyttää kansaa luomalla lakeihin ja käytäntöihin helpotuksia, sallivuutta ja hyötyjä.

Vierailija

Turvallisuutta voi mitata useilla eri tavoilla. Köyhien vanhusten osalta vaikuttaa tilanne olevan tosi vakava uutisten mukaan. Rikkailla ei ole hätää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat