Upeat naiset tsemppaavat: Kanna harmaat hiukset ylpeydellä!

Sari Ellmén, 60.

Hiusten ikääntymisen ei tarvitse olla kriisin paikka. Sari Ellmén ja Anneli Savinen alkoivat molemmat harmaantua nelikymppisinä. Heidän mielestään iän tuomat harmaat ovat upeat, kun ne kantaa ylpeydellä.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kauniit harmaat hiukset ovat luonnon oma sävy jota ei pysty matkimaan. Minusta on hirveän näköistä kun naiset nykyään värjäävät tukkansa punaisen eri sävyin. Harvalle suomalaiselle sopii punainen väri ja yleensä kun se on vielä ihan itsevärjätyn oloinen. Mieluummin oma väri kuin epäonnistunut punainen. Harmaa on kaunis väri joka sopii kantajalleen.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Koska tämä nykyinen maailma on kovin keinotekoinen ja asettaa naiselle kaikenlaisia vaateita, esimerkkejä millainen muka, oikeanlaisen naisen pitäisi suurine rintoineen ja turpeine huulineen olla. Kuin naiseuden esimerkki! Joka on kaikki epäaitoa ja kyseenalaista.

On nykyaikana merkki rohkeasta luonteesta, kun uskaltaa kantaa hiuksensa luonnon harmaina.

Ne ovat kauniit ja aina ihon väriin sopivat, luonnollisen kauniit!

Vierailija

Jos harmaat hiukset ovat huolen-  ja ihan pelonaihe, niin heikko on ihmisen itsetunto. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, minkä väristä kuontaloa kukin kantaa. Mukava, että jotakin lämmikettä päälaella on ja vaikkei olisikaan. Missä on määrätty, minkä värisiä hiusten pitäisi olla? Ei ainakaan Suomen laissa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos harmaat hiukset ovat huolen-  ja ihan pelonaihe, niin heikko on ihmisen itsetunto. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, minkä väristä kuontaloa kukin kantaa. Mukava, että jotakin lämmikettä päälaella on ja vaikkei olisikaan. Missä on määrätty, minkä värisiä hiusten pitäisi olla? Ei ainakaan Suomen laissa. :)
Voi miten tättäräinen on taas pahalla riitaisella päällä!

Luepa uudestaan ja ymmärrä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hyvällä tuulella ja ymmärryskin pelaa. Tosiasioiden lausuminen vain saattaa joitakin  tuntua riitaisalta, muttei se sitä ole.  :-D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hyvällä tuulella ja ymmärryskin pelaa. Tosiasioiden lausuminen vain saattaa joitakin  tuntua riitaisalta, muttei se sitä ole.  :-D

Ei luulis, on niin kieroja arvosteluja. Et osaa keskustella lainkaan,vain panetella  ja kaltaisesiasi ovat melkolailla kaikki et-sivuille kirjoittelevat

mummelit ja papparaiset. 

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Kaikki harmaat hiukset ovat aina kantajansa kaunistus.  Ei kauhistus, niin kuin tahdoit ymmärtää, ei niin. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, mi nkä väristä kuontaloa kukin kantaa. Mukava, että jotakin lämmikettä päälaella on ja vaikkei olisikaan.
Olet varmasti mies!

En ole eläissäni tavannut naista joka ei huolehtisi hiuksistaan. Mietippä sellaisia vanhoja idoleita kuin Lenita Airisto tai Aira Samulin...ja monia muita vanhoja naisia...jotka eivät uskalla antaa omien hiusten näkyä! Mitä luulet onko se huonoa itsetuntoa vai turhamaista naisellisuutta?

Minä olen todella mielissäni tuuhentuneista ja kokoharmaista hiuksistani ja olen saanut niistä paljon hyvää, kehuvaa palautetta.

Vierailija

-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki harmaat hiukset ovat aina kantajansa kaunistus.  Ei kauhistus, niin kuin tahdoit ymmärtää, ei niin. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, mi nkä väristä kuontaloa kukin kantaa. Mukava, että jotakin lämmikettä päälaella on ja vaikkei olisikaan.
Olet varmasti mies!

En ole eläissäni tavannut naista joka ei huolehtisi hiuksistaan. Mietippä sellaisia vanhoja idoleita kuin Lenita Airisto tai Aira Samulin...ja monia muita vanhoja naisia...jotka eivät uskalla antaa omien hiusten näkyä! Mitä luulet onko se huonoa itsetuntoa vai turhamaista naisellisuutta?

Minä olen todella mielissäni tuuhentuneista ja kokoharmaista hiuksistani ja olen saanut niistä paljon hyvää, kehuvaa palautetta.

Tietysti hiuksista huolehditaan, olivatpa ne harmaat, siniset tai vaikka vihreät. En mieti muiden hiuksia, kun on muutakin tekemistä ainakin toistaiseksi. 

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti mies!

Tietysti hiuksista huolehditaan, olivatpa ne harmaat, siniset tai vaikka vihreät. En mieti muiden hiuksia, kun on muutakin tekemistä ainakin toistaiseksi. 

Jos olet tuota mieltä miksi yleensä tulet tänne kommentoimaan ja haastamaan riitaa? taidat vain olla kovin katkera ja peittelemättä kaadat pahan olosi toisten luettavaksi! Teitähän täällä riittää!

Kuinkahan kauan tämä etnetti saa olla täällä kirjoiteltavana, paskakaivona, ennen kuin suljetaan mitään tekemättömänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti mies!

Jos olet tuota mieltä miksi yleensä tulet tänne kommentoimaan ja haastamaan riitaa? taidat vain olla kovin katkera ja peittelemättä kaadat pahan olosi toisten luettavaksi! Teitähän täällä riittää!

Kuinkahan kauan tämä etnetti saa olla täällä kirjoiteltavana, paskakaivona, ennen kuin suljetaan mitään tekemättömänä.

Suomessa on sananvapaus. Täällä tosin poistetaan kirjoitukset, jotka jonkun besserwisserin mielestä eivät ole sopivia. Ei koskaan ole yhden syy,  jos kaksi riitelee, että katse vain molempiin suuntiin ja hyvää yötä.

Vierailija

On epäystävällistä kommentointia! 

Asiata kirjoittaminen on vierasta näillä saiteilla.

Mutta kun on pieninkin aihen johon voi riidellen tarttua, se kyllä vetää typeriä kommentteja.

Ei löydy älykkyyttä, vain alemmuudentuntoa ja sen kun voisi pitää itsellään.

Vierailija

Täällähän ollaan ihan tukkanuottasilla vaikka onkin vain harmaista hiuksista kyse. Luonnollinen harmaa on kaunis ja myös miesten harmaantuneet ohimot ovat hurmaavat.

Mamma

Vierailija

On harmaat hiukset oikeinkin kauniit,olen tyytyväinen, mitä pidemmiksi kasvavat sen parempi ja kun vielä löytäisin näille oikeat, tuuheuttavat, ksteuttavat  pesu ja hoitoaineet? Jos on hyviä kokemuksia, otan mielelläni tietoa vastaan.

vieras

Mmmm... Mielestäni hiustenvärillä ei ole väliä mutta tottakai huomiota herättää se, millä värjättyjä asuja/vaatetusta soveltaa tukanväriin. Useimmat onnistuvat oikein hyvin vaikka tärkeintähän on se kantaja itse on omansa valinnut.

Vierailija

Kyllä harmaatukkaisen yllä harmaa ja kovin vaalea vaate tekevät kantajastaan haamun. Niin tämänkin ketjun kuvassa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat