Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Gotlanti on supermukava lomapaikka . etuna se että saari on lähellä Suomesta katsottuna. Kielikään ei tuota vaikeuksia, ainakaan kovin monelle. Gotlantilaiset ovat miellyttäviä, matkailijoita palvelemaan tottuneita, onhan matkailua ollut saarella jo ties kuinka pitkään.
Visby ja Gotlanti ovat ruotsalaisten nro 1 mitä kotimaan lomakohteisiin tulee. Monella mantereen asukkaalla on saarella oma loma-asuntonsa.
Saari tarjoaa monenlaista ohjelmaa lomalle, kulttuurista liikuntaan. Pyöräily saarella on suosittua.
Saaren 92 kirkkoa, tai ainakin osa niistä, voi olla bongailukohde. Korkeatasoista käsityötä ja desingtuotteita löytyy matkamuistoiksi. Saarella kasvaa harvinainen marja "salmbär" jota ei kasva muualla Euroopan mantereella. Siitä valmistettua hilloa nautitaan perinteisen gotlantilaisen sahramipannukakun kera. Hyvää on!
Jo Visbyssä itsessään on katsomista muutamaksi päiväksi, ellei ole saarella aiemmin käynyt.

Vierailija

Suunnitelmissa on matka Gotlantiin. Tänä kesänä piti mennä. Tuli kuitenkin muutoksia, joten siirtyi ensi kesään. Olisi kiva kuulla siellä käyneiden kokemuksista. Tarleena

Vierailija

Gotlanti on Pohjoismaiden helmi. Voin sanoa näin kokemuksesta. Siellä olen monta kesää viettänyt.
Historiaa, luontoa, mukavia ihmisiä, hyvää ruokaa.

Vierailija

Jos Gotlannin matka toteutuisi, haluaisin tietää matkan järjestäjä ym. Olen itse Gotlannista kotoisin, joten matka periaatteessa kiinostaisi.

Vierailija

Lainaus:

Jos Gotlannin matka toteutuisi, haluaisin tietää matkan järjestäjä ym. Olen itse Gotlannista kotoisin, joten matka periaatteessa kiinostaisi.

Suomesta eli helsingistä Gotlantiin mpääsee suoralla lennolla kesäkaudella. Matkanjärjesätjiä on useita eli ainakin Matkapojat ja Matkavekka.
Ymmärrän että tässä ketjussa oli tarjoisut keskustella/kertoa Gotlannin matkoista, ei mitään bergntskäsitä tai muista. Ei millään pahalla mutta ksymyksiä ja ketjuja voi perustaa eri kohteille.
Eikö sinulla ole kontakteja Gotlantiin nykyisin? Eli tuttavia siellä? Ajattelen vaan ettekö löydä sitä kautta asuntoa yms.
Gotlanti on kyllä ihan omansa paikka, ainutlaatuinen Pohjoismaissa. Saarella voi tehdä myös pyhiinvaellusmatkan , reitti on olemassa.

Vierailija

Salmbär on sinivatukka jota kasvaa tukholmasta alaspäin . Sitä loytää myös Ahvenanmaalta ja etelä europasta

Vierailija

Gotlanti on ihana lomakohde. Helppo kiertää koko saari vuokra-autolla muutamassa päivässä - tai lähes koko saari. kyliä on paljon ja kesällä tapahtuu kaikenlaista kultuuriin liittyvää.

Vierailija

Lainaus:

Matkavekka ja Matkapojat myyvät matkoja. Omatoimisesti siellä ollaan, pakettiin kuuluu lennot ja hotelli.

Vierailija

Lainaus:

Ja juttu Gotlannista ei ollut mainos? Haloo...

Mitä? Sirpanbussimatkat piilomainostavat täällä!

Vierailija
Putteporsu

Ja juttu Gotlannista ei ollut mainos? Haloo...

Mitä? Sirpanbussimatkat piilomainostavat täällä!

Mikä tuo Sirpan bussimatkat on? Missä sen mainos?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat