Uutisankkurit Pirjo Nuotio ja Keijo Leppänen: "Hyvän päivän jälkeen heitämme ylävitoset"

Keijo Leppänen on hyvä siinä, mitä tehdään ennen uutisstudioon astumista. Pirjo Nuotio on hyvä kaikessa muussa. Napakka uutislähetys edellyttää, että heidän persoonansa todella pelaavat yhteen.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (16)

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Eipä heistä voi muuta kirjoittaa! He ovat ammattitaitoisia kuin ilo silmälle. He ovat päteviä ja sopivia :) siihen mitä tekevät hyvinkin luontevia, suorastaan suloinen pari! Tieto tulee miellyttävästi kansan ruutuihin.

Vierailija

-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
 Eipä heistä voi muuta kirjoittaa! He ovat ammattitaitoisia kuin ilo silmälle. He ovat päteviä ja sopivia :) siihen mitä tekevät hyvinkin luontevia, suorastaan suloinen pari! Tieto tulee miellyttävästi kansan ruutuihin.

Eipä tietekään voi olla toista mieltä kun joku päsmäri niin päättää.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on sananvapaus, älä käytä sitä väärin. Lakkkaa syyttelemästä! Mielipiteemme kohteena on tuo  uutisankkuripari, en minä.

Minulla ei heistä ole kuin hyvää sanottavaa. On ilo heitä katsoa ja kuunnella!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on sananvapaus, älä käytä sitä väärin. Lakkkaa syyttelemästä! Mielipiteemme kohteena on tuo  uutisankkuripari, en minä.

Se on sinun mielipiteesi. Sananvapauteen kuuluu myös mielipiteen ilmaisu asiasta tai jopa ihmisestä vaikka se olisi kielteinenkin ilman, että se on syyttelevä tai tuomitseva. Se lienee sananvapauden perusta.

Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä eikä kukaan voi miellyttää kaikkia.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Sananvapauteen kuuluu myös mielipiteen ilmaisu asiasta tai jopa ihmisestä vaikka se olisi kielteinenkin ilman, että se on syyttelevä tai tuomitseva. Se lienee sananvapauden perusta.

Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä eikä kukaan voi miellyttää kaikkia.

Ei tarvitse, mutta on erittäin sivistymätöntä! Onko kuitenkaan pakko aina hyökätä ensimmäisenä ilmaisemaan itsestään sitä kielteistä puolta?Tämä on minun mielipiteeni!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että aina missä valone, siellä oikeus?

Pelkäätte ilmeisesti totuutta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että aina missä valone, siellä riita?

Mistähän johtuu, että missä tk siellä valhe ja syyttely!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että aina missä valone, siellä riita?

Jospa se on niin, että tuolla kommentillasi usutat muut koirat kimppuun.

Kun kukaan muu ei näe riitää missään!

Vierailija

Noin on oikein, kiitos!

Vierailija

Suloinen pari, mitähän lemmikkejä arvioidaan? Uutisten lukijoiden tulee kertoa asiat totuudenmukaisesti, eivät he mitään idolseja ole.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Suloinen pari, mitähän lemmikkejä arvioidaan? Uutisten lukijoiden tulee kertoa asiat totuudenmukaisesti, eivät he mitään idolseja ole.

Suloinen = miellyttävä, sievä, viehkeä, lumoava, ihana, rakastettava.

Jos olen sanarikkaampana ja myös tunnerikkaampana  henkilönä tuota mieltä, saan olla.

. Suloton= vailla tuota kaikkea suloa esim. sulottomat kasvot, tosikolla on yleensä kuin kiveen hakatut, suupielet sulottomasti maata kohti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat