Halpisliikkeen uhri

Olin kaihileikkauksessa viime keväänä ja ensi vuonna leikataan toinen silmä. Ajattelin, että en osta vajaaksi vuodeksi kalliitta silmälaseja. Näin tämän tunnetun halpaketjun (nimeä ei kai saa mainita mutta alkaa S- kirjaimella) mainoksen, että lasit + linssit hintaan yhdeksän euroa.

Ostin lasit. Kahden viikon kuluttua lasien käyttöönotosta, nenän varteen ilmestyi pahkura. Odotin kaksi kuukautta sen häipymistä, ei häipynyt. Jouduin menemään ihotautilääkärille, joka poisti pahkuran ja lähetti sen koepalatutkimukseen.

Tutkimuksen mukaan kyseessä oli vierasesinetyyppinen tulehdus, jonka oli aiheuttanut ihon sisään joutunut materiaali.

Lasit myynyt liike tietenkin kielsi olevansa vastuussa pahkurasta ja kehitteli minulle muille aineille allergisia reaktioita, jotka muka olisivat verenkierron mukana esim vaatteista kulkeutuneet ärsytyskohtaan! Mutta kun minulla ei ole mitään allergioita eikä niiden merkkejä missään muualla ihossa kuin nenänvarressa juuri siinä kohdassa, johon silmälasit laitetaan.

Nämä silmälasit heitin roskiin. En ala kiistelemään vajaasta kymmenestä eurosta. Tosin jos silmälääkärin kulut ottaa huomioon, tappiota tuli yli sata euroa.

Näin tuli todistetuksi, että halvalla ei saa hyvää. Muilla keskutelupalstoilla on tästä halpisketjusta paljon negatiivista palautetta. Onko sinulla kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija

Luulenpa, että minulla on toiset aloittajan mainitsemasta liikkeestä hankitut silmälasit käytössä. Eivät ne noin halvat ole, mutta edulliset kuitenkin. Olen ollut tyytyväinen eli ei mitään valittamista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat