Näin säästät koiran kuluissa

Koira on ihmisen paras kaveri, joka tutkitusti pitää terveyttä yllä. Ihan ilmaista koiran pito ei ole, mutta euroistaan tarkka selviää kohtuullisen halvalla.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Kaikesta muusta paitsi koirien hyvinvointiin liittyvistä asioista olen valmis tinkimään. Varsinkin laadukas ravinto on hyvinvoinnin kannalta erittäin tärkeää.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Samaa mieltä Mökin muorin kanssa, koiran hyvinvointiin kuuluvissa asioissa en pihtaa. Toki jotakin voi tehdä edullisestikin, vaikkapa valmistaa itse vaatteet, jos on semmoinen koira, joka niitä talvella tarvitsee ja minulla on. Langat ja kankaat eivät paljon maksa, jos itse yhtään osaa tai haluaa yrittää tehdä. Kuvan "nutulla" pärjää pikkupakkasilla. Koira oli itse ohjeena, kun sen neuloin.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Juurikin katsoin videon missä Rekku Rescue oli järjestänyt eilen Hakaniemen torilla koirien leipäjonon. Vähävaraisten koirille jaettiin ruokaa, leluja ja muita tarvikkeita. Jono oli tosi pitkä. Hieno teko Rekku Rescuelta.

Moni vähissä varoissa oleva joutuu varmastikin tinkimään koiransa eläinlääkärikuluissa, senverran suolaisia ovat eläinlääkärin taksat. Meillä on tammikuussa tulossa Patukalle sierainten avarrus/kurkun limakalvojen ohennus leikkaus, arvioitu lasku  yli 2000 euroa. Eikä tätä maksa edes eläinvakuutus.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat