Siivouspalvelun tilaaminen on Pirjon ratkaisu mukavaan jouluun: "Suomalaiset voisivat käyttää palvelua enemmän"

Pirjo Koskivirta tilaa joulusiivouksen kotiinsa. "Sitten voin keskittyä itse mieluisampiin hommiin."

Pirjo Koskivirta tilaa kotiinsa joulusiivouksen, koska silloin hänellä jää aikaa mieluisimpiin valmisteluihin, kuten leipomiseen. Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Olen aina ihmetellyt tätä joulusiivousintoa. Jos ylläpitää viikottaista osasiivousta koko ajan niin koti on valmiiksi siisti joulunakin. Eihän vuoden pimeimpään aikaan edes näy pölyhaituvat jossain nurkassa. Toista se on keväällä kun tulee valoisaa, silloin saavat likaiset ikkunat kyytiä.

Tämäkin tässä ensin imuroi ja moppaa ja sen jälkeen tulee siivooja tekemään joulusiivouksen. Mitä järkeä?

Kun siivoaa kunnolla joka viikko huoneen kerrallaan esim tällä viikolla makuuhuone, seuraavalla olohuone  jne ( wc tosin kerran viikossa) niin siihen ei kulu paljon aikaa per viikko ja koti on tip top aina ilman mitään suursiivouksia.

Vierailija

Onko pakko olla noin iso talo 230neliötä, kun kotona asuu enimmäkseen rouva ja koira? Ei varmaan tule jokaista neliötä aina edes käytetyksi mutta pölyä silti tulee.

Siivoojan käyttäminen sinänsä on ihan hyvä idea, saa helpotusta arkeensa.

Olen kerran käyttänyt siivouspalvelua muuton aikana. Siivoutin uuden kotimme muuttovalmiiksi, kun itse siivosin hiki päässä sitä asuntoa, josta olimme pois muuttamassa. Muutto tapahtui niin tiiviillä aikataululla etten olisi ehtinyt tai jaksanutkaan kahta asuntoa miltei yhtäaikaa siivota. Olipa moitteettoman siisti uusi kotimme, ikkunatkin oli pesty ja sauna ja pesuhuone, keittiön kaapit ym.

Tilanteen mukaan siivousapu on paikallaan, ilman huonoa omaatuntoa:-)

Noniin

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Tosi köyhät saa hukkua likaan, jos eivät itse jaksa/pysty  siivota.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat