juurakon hulda

Miten saada loppumaan juopon "mieheni veljen " puhelinrienaamiset. Rienauksen kohteena on milloin monisairas mieheni, juopon mielestä mieheni ei ole edes sairas vaan teeskentelee. Ja minä joka hoidan tätä miestä yötäpäivää siis 24/7 hoidan häntä kuulema väärin ja tämä juoppo jaksaa mainostaa että älä usko Huldaa( nimi muutettu), sillä hän tietää paremmin miten esim. diabetesta hoidetaan ja hoitikin äitinsä tosi nopeasti hautaan, insuliinin ja puurojen ja leipä+margariinituotteiden+ muiden teollisesti muokattujen elintarvikkeiden avulla. Kyllä tässä on tarpeeksi tekemistä että jaksaa hoitaa näitä sairauksia sairastavaa miestä ilman rienaamistakin. (diabetes, sydämen vajaatoiminta ja keuhkoahtauma). Olen valvonut 3 vuoden aikana jo katkeamispisteeseen asti öitä ja tämän juopon rienaaminen saa loppua mutta pitääkö tehdä poliisiasia ennenkuin loppuu vai mitä?

Kommentit (3)

Vierailija

Kun sanot "puhelinrienaamiset" esto on helposti hoidettu, et vastaa puhelimeesi. Vai saako uteliaisuutesi aina voiton, kidutatko itseäsi ehdoin tahdoin. Diabetes ja keuhkoahtaumatauti itse elämäntavoilla hankittu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun sanot "puhelinrienaamiset" esto on helposti hoidettu, et vastaa puhelimeesi. Vai saako uteliaisuutesi aina voiton, kidutatko itseäsi ehdoin tahdoin. Diabetes ja keuhkoahtaumatauti itse elämäntavoilla hankittu.

Diabetes on myös periytyvä tauti. Keuhkoahtauma voi tulla myös tupakoimattomalle.

Sano tälle rienaajalle, että lopettaa soittamiset. Puhelimen voi panna myös ajoittain äänettömälle. Jos soittajan nimi näkyy puhelimessasi tai miehesi puhelimessa, älkää vastatko.

Voimia teille.

Vierailija

Jos kyseessä ihan oikeasti pelkkä puhelinrienaaminen niin vanhan puhelinnumeron irtisanominen. Uusi ja salainen puhelinnumero, jota veljelle ei anneta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat