Runo: Tunteet

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Valllone..ketä noin kaipaat? vai onko laulelusi pienen pientä jäynää? Tuo lettuaan tuli mieli iloiseksi.

Vierailija

Lainaus:

Valllone..ketä noin kaipaat? vai onko laulelusi pienen pientä jäynää? Tuo lettuaan tuli mieli iloiseksi.

"Tää on hiano runo!" hirnui Jukka Viitanen. "Ihan kun Kari Lapio matkis Markus Aroa Lapin murteen eteläisellä versiolla. Ihan hiano"

Tunteet
Tuntheet, niin monet tuntheet,
ou ou ou ou... ouuuuuu!
Tuntheet, niin monet tuntheet
ou-ou-o-uo...

Nuorhuuden rakhaus ou-ou-ou-oih,
tuntheet, niin thuhannet tuntheet,
ou-ou-ou-ou-uo, ouuuuuuuuuuuu???

Ja mhiljoojat rhuusut ou-ou-ouo!!!
Eikhöhän lähetä takaisin Kharjalaan?

OOOooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

Valllone 30.06.2012

"Toi Valtonenhan on tuttu nettiET:n runoista. Onks muuta"

Tekijän

Vierailija

Valllonen on selvästi alan asiantuntija kun osaa tehdä parodiaa. Mutta fiksuja ovat myös se, jotka Valllonen uikutuksesta löytävät pientä kivaa nautintoa.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Valllonen on selvästi alan asiantuntija kun osaa tehdä parodiaa. Mutta fiksuja ovat myös se, jotka Valllonen uikutuksesta löytävät pientä kivaa nautintoa.

Hauskaa, että joku ymmärtää pitää hauskaa. Iloa ja hassutelua on aina liian vähän, tässä mustien virtojen maasa.
Minä ainakin olen saanut useammat iloiset naurut.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Hauskaa, että joku ymmärtää pitää hauskaa. Iloa ja hassutelua on aina liian vähän, tässä mustien virtojen maasa.
Minä ainakin olen saanut useammat iloiset naurut.

Niin minäkin, ja hassuja runoja on nii kiva lukea... kun tietää ettei kirjoittaja oikeesti tarkoita pahaa eikä herjata.

Vierailija

Jokainen tulkitsee runoja tuntemuksiensa mukaan. Se on jees. Minusta tämä runo ei ole hauska. Tulee mieleen juomalaulu. En dikkaa tätä tyyliä. Hauskuus on mulle ihan toista.

Vierailija

Tässäkin runossa miinuspisteet vaihtuivat kivasti plussapisteiksi. ei tarvii olla pistepoliisi ja tämmöset huomaa oitis :) :) :)

Vierailija

Lainaus:

Jokainen tulkitsee runoja tuntemuksiensa mukaan. Se on jees. Minusta tämä runo ei ole hauska. Tulee mieleen juomalaulu. En dikkaa tätä tyyliä. Hauskuus on mulle ihan toista.

Miten niin juomalaulu? oletko juomalaulujen harrastaja kun osaat luokitella tämän runon juomalauluksi?

Kerropa mitkä piirteet tässä runossa ovat juomalaululle tyypillisiä?

Vierailija

Tää ihan nerokasta ! Siinä tuli Suomalaisen sydänkesän soinnut syrämmen pohjasta ihminen kaipaa
näemmä aina jotain! eipä osata elää nykyhetkessä ympärillä on yleensä kaikki mitä ihminen tarvii!
Mutta kukapa ei koti seutua kaipaisi jos on väkisin joutunut sen jättämään!
(pitääkö runon olla aina HAUSKA onko tämä elämäkään aina hauskaa?)

Vierailija

Lainaus:

Tää ihan nerokasta ! Siinä tuli Suomalaisen sydänkesän soinnut syrämmen pohjasta ihminen kaipaa
näemmä aina jotain! eipä osata elää nykyhetkessä ympärillä on yleensä kaikki mitä ihminen tarvii!
Mutta kukapa ei koti seutua kaipaisi jos on väkisin joutunut sen jättämään!
(pitääkö runon olla aina HAUSKA onko tämä elämäkään aina hauskaa?)

Runon pitää olla hauska, Sen pitää olla totta. Runossa pitää olla draamaa; pettämista, hylkäämistä, tappamista tai ekävänä hautaanista. Runon pitää olla runo.

Vierailija

No laitappa nyt yksi esimerkki minkälainen runo on mieleisesi ja kirjoitatko itse?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat