Tunnetko levinnyttä syöpää sairastavan? Kun muistat nämä 5 asiaa, osaat tukea häntä oikein

Kun perheen jäsen tai ystävä sairastuu levinneeseen syöpään, lähellä olevat tuntevat olonsa avuttomiksi. Mitä sanoa? Miten tukea? Levinnyttä rintasyöpää sairastava helsinkiläinen Anita Mäkelä, 50, kertoo.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Done that been there

On tosiasia, että aina joku paranee myös ihan kokonaan ja useimmat selviävät pidempään kuin keskiarvoihin perustuvat tilastot kertovat. Sen voi sanoa levinnyttä syöpää sairastavalle. Olen itse sairastanut syövän, jonka selviytymisprosentti on lähtökohtaisesti kolmen alhaisimman joukossa. Olen kokenut myös uusiutumisen ja leviämisen. Siitä on pian jo viisi täysin tervettä vuotta ja edelleen seurantojen tulokset ovat olleet ns. terveen ihmisen tuloksiin verrattavia.

Kukaan ei voi tietää, selviääkö juuri tietty potilas, mutta on lohdullista tietää, että joku selviää aina!

Vierailija

Kannattaisi vaihtaa kaikki eläinkunnan tuotteet sekä raffinoitu ruoka täysipainoiseen kasvisruokavalioon. Vihreät lehdet voivat saada jopa ihmeitä aikaan, sekä kaikki värikkäät kasvituotteet.

USA:laiset lifestyle-tohtorit mm. Caldwell Esselstyn ja John McDougall on hoitaneet hyvällä menestyksellä jopa "parantumattomasti" sairaita.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat