Mitä olet aina halunnut tietää ruuanlaitosta? Kysy ruokatoimittajalta!

Mitä joulupöytään vegaanille kinkun tilalle? Mitä valmistaa myskikurpitsasta? Miten saan gluteenittomista pullista hyviä? Kysy mitä tahansa ruuasta.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vanha_pappa
Seuraa 
Liittynyt15.4.2018

Suomessa on 1'100'000 yksin asuvaa ihmistä. Tietysti osa heistä on palvelutaloissa, mutta meitä virkeitä ET -tilaajiakin lienee jonkun verran. Kaikki ruokaohjeet on perusperheelle 4-6 henkeä. Niistä voi kehitellä yhden hengen annoksen jakamalla neljällä, ruokaa voi syödä huomenna ja loput voi pakastaa. Yök. Kehittäkää ihan oikeita yhden hengen annoksia.

Vierailija

Vanha_pappa kirjoitti:
Suomessa on 1'100'000 yksin asuvaa ihmistä. Tietysti osa heistä on palvelutaloissa, mutta meitä virkeitä ET -tilaajiakin lienee jonkun verran. Kaikki ruokaohjeet on perusperheelle 4-6 henkeä. Niistä voi kehitellä yhden hengen annoksen jakamalla neljällä, ruokaa voi syödä huomenna ja loput voi pakastaa. Yök. Kehittäkää ihan oikeita yhden hengen annoksia.

Minusta tuossa ei ole mitään järkeä. Paitsi jos et tee muuta kuin käyt kaupasta ostamassa tarvikkeita ja sitten laitat ruokasi joka päivä annoksesi. Sellainen kuin minä nauttii ruuan laitosta, mutta nautin myös muiden ihmisten seurasta, joten en kyykkää aina kotona. Ja kun tulee jostain nälissään on mukava ottaa jo lähtiessään pakkasesta tai eilen tehtyä ruokaa lautaselle ja vaikka mikroon lämpiämään. Ei haittaa vaikka olisi ohje neljälle hengelle.

Vanha_pappa
Seuraa 
Liittynyt15.4.2018

Ei tää vanha pappakaan kyykkää kotona, ja kyllä mulla on pakastin täynnä itse tehtyjä ruokia, ja kattilaan jäi eilen siskonmakkarasoppaa, jopa kelpaa iltapäivällä.

Vakiovastaus näistä isoista resepteistä ja isoista kaupan pakkauksista on aina säästä, säilö, pakasta. Meidän kaupasta saa nykyään pieniäkin pakkauksia, voita on pieni rasia, maitoa puolen litran purkissa, kaupan keittiön vispipuuroa ja rahkaa pienissä rasioissa..

Tykkään tehdä ruokaa vaikka joka päivä, mutta en halua vispipuuroa neljän litran kattilassa, siskonmakkaroita puolen kilon paketissa, onneksi kaupasta saa siskojakin kappaleina.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat