Yksin eläminen

Vierailija

Olen mietiskellyt, että näin ikäihmisenä olisi paljon parempi asua yksinään, voi mennä ja tulla milloin haluaa, mistään ei tarvitsisi tiliä tehdä kellekkään, nythän käy usein, että jos viikoknkin on poissa sanomista tulee, ja tilin teko alkaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:

nythän käy usein, että jos viikonkin on poissa sanomista tulee, ja tilin teko alkaa.

mun ukko oli ryyppyreissuilla joskus viikonkin.useinkin.
ja sanomista tuli.
nuorena soittelin perään kapakoihin, no lankapuhelin sillon...

vanhempan sitten toivoin et pysys montakin viikkoo reissuillaan,
oli niin ihanan rauhallista olla yksin :)

10 vuotta oon saanutkin olla jo omissa oloissani.

"tyytyväinen Leski"

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

nythän käy usein, että jos viikonkin on poissa sanomista tulee, ja tilin teko alkaa.

ja sanomista tuli.

"tyytyväinen Leski"

Kapakin omitaja ei saa kertoa ketä heillä on asiakkaana, muuta kuin poliisille, mutta ainahan voi itse käydä katsomassa onko ukko dokaamassa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

ja sanomista tuli.

"tyytyväinen Leski"

Uskotko, että vielä palaa takaisin, melko pitkä reissu on ukollas päällä!

Vierailija

Ookkona ihan tyhmä? Et tainnu ymmärtää, jotta kuolema on hänet korjannut. Jos yrität olla vitsikäs, niin älytön kommentti. Heh, heh...

Vierailija

Lainaus:

Olen mietiskellyt, että näin ikäihmisenä olisi paljon parempi asua yksinään, voi mennä ja tulla milloin haluaa, mistään ei tarvitsisi tiliä tehdä kellekkään, nythän käy usein, että jos viikoknkin on poissa sanomista tulee, ja tilin teko alkaa.

Ei voi muuta sanoa kuin on niitä kummallisia parisuhteita ja sitkeästi vaan ollaan yhdessä vaikkei edes viihdytä enää toistensa seurassa kun toinen osapuoli senkun tympii. Epäreilua kumppania kohtaan. Vapaaehtoisesti sinä riudut liitossasi - turha valittaa, parisuhde on sitoutumista eikä itsekseen viikkotolkulla juoksua missä milloinkin.

Vierailija

Mikään ei estä muuttamasta erilleen, joten siitä vaan, jos siltä tuntuu. Tosin molempien olisi hyvä olla asiasta samaa mieltä, muutoin voi tulla sota tai ainakin paha mieli!

Vierailija

Toki yksin asumisessa on nuo hyvät puolet. Mutta on huonojakin: ei ole kaveria silloinkaan, kun sitä kaipaisi. Olisiko kaksi asuntoa ratkaisu siihen, että voi vetäytyä yksikseen kun haluaa?

Vierailija

Lainaus:

Ookkona ihan tyhmä? Et tainnu ymmärtää, jotta kuolema on hänet korjannut. Jos yrität olla vitsikäs, niin älytön kommentti. Heh, heh...

Ett sinä kyllä kuolemasta aiemmin maininnut, mitenkä minä olisin sen voinut tietää.

Vierailija

Lainaus:

Toki yksin asumisessa on nuo hyvät puolet. Mutta on huonojakin: ei ole kaveria silloinkaan, kun sitä kaipaisi. Olisiko kaksi asuntoa ratkaisu siihen, että voi vetäytyä yksikseen kun haluaa?

Voi kun on, minäkin heidän luokse joskus lähden nalkutusta pakoon, se juuri yksin olossa onkin parasta, voi valita seuransa silloin kun haluaa, saa myös oman rauhan kun haluaa olla yksin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat