Seuranhaun tuloksia

Vierailija

Hei kaikille,

olen muutaman kerran hakenut seuraa tämänkin lehden ystävänhakupalstalla, mutta tulos on ollut yhtä tyhjän kanssa. Miksi sitten niin? Retorinen kysymys tietenkin. No, kaikissa vastauksissa, joita sain, vastaaja ei millään tavalla ollut minusta seuranhakijasta kiinnostunut vaan esitteli laveasti ja pikkutarkasti koko sukunsa tekemiset ja lapsenlapset ja kissojensa määrän. Jäin ihmettelemään, miksei tullut yhtään sellaista vastausta, jossa kiinnostusta minua kohtaan olisi edes sivulauseessa osoitettu.

Naiset kirjoittivat pitkään ja laveasti täydellistä soopaa, joka ei millään tavalla edistä ystävyyden tai tuttavuuden syntymistä. Se ei ole edes small talkia kirjoitetussa muodossa. Ehkä kaikkein paras esimerkki kahden sähköpostiviestittelyn jälkeinen viesti, johon en enää viitsinyt vastata:

" Töihin lähtöä täsää teen toiseksi yöksi. Nukuin jotain nelisen tuntia päivällä. Viime yö oli semmosta haipakkaa, ettei tiennyt miten päin olisi juossut. Kellot soi ja asukkailla oli kuuma ja jano ja kylmä ja kipuja ja ties mitä kaikkea vaivantynkää. Minä laitoin lääkkeitä tarjottimille ja yökkökaveri tiskasi, pesi pyykkiä ja yhdessä tehtiin normaalikierrot. Puolenyön aikaan yksi asukas löytyi kuolleena, oli vielä lämmin, joten oli juuri tapahtunut. Samassa huoneessa asui toinen asukas ja alettiin siirtää häntä käytävälle sängyn kanssa. Sänky ei
sopinutkaan ovesta, ja me viisaina ruuvattiin siitä irti nousutuki, koska se otti ovipieleen kiinni. Noo...ei se mahtunut sittenkään kääntymään kapeaan käytävään ja mummolta jäi vielä siinä tohinassa käsi
sängyn ja ovenpieen väliin auts!!! Lähettiin hakemaan kellarikerroksesta sänkyä mummolle ja siellä oli vain yksi jossa luki kisssankokosilla kirjaimilla että RIKKI. Minä ravistelin ja kopistelin sänkyä ja se tuntui vakaalta, joten otettiin se. Eikun mummo pyörätuoliin ja siirrettiin hänet käytävälle, että pääsi pois kuolleen kanssa samasta kämpästä. Kahvikin keitettiin, muttei ehitty juomaan. Vainaja piti laittaa ja soittaa lääkärille ja omaisille ja kellot soi. No tulihan se aamuja aamuvuorolaiset töihin yes, Kotiin ja nukkumaan! kuinka ollakaan ovella huosin, että avaimet olivat jääneet siälle. Soitin huoltoyhtiön päivystävälle ja sanoin, että tulkaa päästämään minut sisälle. Minä tulen...kestää jonkin aikaa....ja minä istuin pihakiikussa ja ootin. Vähän vailla kaheksan se mies tuli ja avasi oven vasta kun olin näyttänyt henkkarit. Minähän saatoin olla kuka vain, joka haluaa tyhjentää asunnon. Sanoin, että laittaa laskun, ei minulla
ole käteistä. Se on sitten kuusi euroa laskutuslisää, sanoi mies. Minä sanoin, että olkoon vaikka viisikymmentä kuhan pääsen nukkumaan. Sitten se sanoi, että HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA ja kyllä tämmönen opettaa. Aattelin mielessäni, että siitähän minä maksan, että tuutte avaamaan oven, en sanonut ääneen. Nyt lähen painamaan toista yötä
terveisin Erja. "

Kommentoikaa, olenko nyt päästänyt käsistäni elämäni naisen?

Terveisin Mies 55v.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Et todellakaan ole päästänyt käsistäsi elämäsi naista. Tuollaisella naisella ei kyllä ole kaikki aivan ok. Ihminen vain vuodattaa omaa elämäänsä ja tapahtumia, harvinaisen itsekeskeinen nainen. Ei ole alkuunkaan ymmärtänyt, että tarkoitus olisi jonkinlaiseen vuorovaikutukseen, jos aikoo tutustua mieheen 55 v. Tuollaisia tyyppejä löytyy myös miehistä. Muutaman kerran olen käynyt treffeillä ja mies on kertonut omaa elämäänsä ja työhistoriaansa taukoamatta, setiensä ja tätiensä elämän pituuden jne... Ei yhtään kysymystä minulle naisena tai että olisi osoittanut erityistä kiinnostusta. Kahvit ja pullat on kyllä tarjonnut ja pitkän omaelämäkerran tilityksen jälkeen on kysynyt "haluaisitko vielä tavata"? Ilmeisesti tuollainen tyyppi etsii vaan kuuntelijaa.

Vierailija

Surullista, mutta uskon, että näitä on... ja paljon. Toivon, että löydät seuraa tai mitä lie haluat... -minä-

Vierailija

No eipä tuo vaikuta mitenkään mukavalta naisihmiseltä! Kyllähän siinä pitäis vaan LYHYESTI kertoa itsestään jotain ja sitten kysyä vastapuolelta edes jotakin älyllistä. Ei mitään tuollaisia päiväkirja-tilityksiä! Jos sellaisia haluaa kertoa, niin vasta sitten, kun on ensin toiseen tutustuttu.
Mun pitää myös kuunnella ex-vaimosta vaikka mitä juttuja, mutta itse en saisi kertoa mitään miesvainajastani, vaikka hänen kuolemastaan on vain kaksi vuotta! Minusta ei ole oikein reilua, mutta sellaisiahan ihmiset usein on, eivät ajattele toisen tunteita yhtään... ;((

Vierailija

Höh, no et todellakaan menettänyt miään! Meillä monilla saman ikäisillä naisilla on paha tapa puhua pulpattaa, kuunteleminen on jäänyt opettelematta. Kuuntelemalla ihminen oppii.
Tosin monesti on niin, että hermostuksissaan pölpöttää, täyttää tilaa epävarmuutensa vuoksi.
Jatka etsintää, kyllä joskus kolahtaa! Tiedän mistä puhun. Jo yhdeksän yhteistä vuotta takana ja yhä hehkuu.

Vierailija

Kiitos jo näistä kommenteista. Ajattelin, että tämäkö on sitä toiseen tutustumista sitten. Mutta kuitenkin alitajuisesti ja järkeillenkin ymmärsin, että esimerkiksi tuo nimenomainen näyteviesti on täydellisen lähettäjäkeskeinen, eikä siinä ole mitään, jolla olisi ystävyyden tai suhteen syntymisen kannalta merkityksellistä. Tuollaiseen viestiin ei oikein milläänlailla tai tavalla pysty edes vastaamaan.

Mies 55v.

Vierailija

Mikä mies sinä olet joka laitat palstalle toisen henkilökohtaisen viestin ja vieläpä nimi on alla? En sanoisi että olet erityisen fiksu, lähinnä naisellinen juorukello. Kukin taplaa tyylillään, kaikki eivät hallitse vuorovaikutusta. Jos naiset mielestäsi kirjottavat "soopaa" niin ala etsiin ystävää toisesta miehestä.

Vierailija

Lainaus:

Mikä mies sinä olet joka laitat palstalle toisen henkilökohtaisen viestin ja vieläpä nimi on alla? En sanoisi että olet erityisen fiksu, lähinnä naisellinen juorukello. Kukin taplaa tyylillään, kaikki eivät hallitse vuorovaikutusta. Jos naiset mielestäsi kirjottavat "soopaa" niin ala etsiin ystävää toisesta miehestä.

Kyllä hän ton minun mielestä voi laittaa, eihän siinä selviä kuitenkaa tään kirjoittajan "yhteystiedot"! Minusta ainakin on ihan typerä nainen, joka tuollaisia kirjoitti. Mutta ei me KAIKKI naiset olla tuollaisia todellakaan! :)

Vierailija

Lainaus:

Oletkos sinä tuo typerä nainen, kun noin älähdät. Löytyyhän meitä joka lähtöön. Tuo mies etsii naisseuraa. Ei kat se ole mikään ratkaisu, että alkaa hakea miestä. Onhan tässä maassa fiksujakin naisia. Ei yhdestä törpöstä naisesta pidä säikähtää.

Vierailija

Edellisille kirjoittajille vastaan, että vastaavan naisen oikeaa nimeä en paljastanut enkä henkilöllisyyttä paljastanut. Nimi alkoi E-kirjaimella, mutta siitä ei kukaan voi päätellä yhtään mitään. Kirjoituksen lopussa olevan nimen muutin ihan toiseksi.

Mies 55v.

Vierailija

Lainaus:

Edellisille kirjoittajille vastaan, että vastaavan naisen oikeaa nimeä en paljastanut enkä henkilöllisyyttä paljastanut. Nimi alkoi E-kirjaimella, mutta siitä ei kukaan voi päätellä yhtään mitään. Kirjoituksen lopussa olevan nimen muutin ihan toiseksi.

Mies 55v.

Ja voin vielä kertoa, että haussa nimimerkkini oli "Rento Kesämies". Panostin ja halusin tehdä mielenkiintoisen seuranhakuilmoituksen ja stilisoin sitä moneen otteeseen. Lopulta tuli vastauksia, että seuranhaku onnistuisi paremmin ilman alkoholiongelmia kun kerroin ilmoitukseni laadinnan aikana kuluneen kymmeniä kossupulloja.

Mies 55v.

Vierailija

Lainaus:

Et todellakaan ole päästänyt käsistäsi elämäsi naista. Tuollaisella naisella ei kyllä ole kaikki aivan ok. Ihminen vain vuodattaa omaa elämäänsä ja tapahtumia, harvinaisen itsekeskeinen nainen. Ei ole alkuunkaan ymmärtänyt, että tarkoitus olisi jonkinlaiseen vuorovaikutukseen, jos aikoo tutustua mieheen 55 v. Tuollaisia tyyppejä löytyy myös miehistä. Muutaman kerran olen käynyt treffeillä ja mies on kertonut omaa elämäänsä ja työhistoriaansa taukoamatta, setiensä ja tätiensä elämän pituuden jne... Ei yhtään kysymystä minulle naisena tai että olisi osoittanut erityistä kiinnostusta. Kahvit ja pullat on kyllä tarjonnut ja pitkän omaelämäkerran tilityksen jälkeen on kysynyt "haluaisitko vielä tavata"? Ilmeisesti tuollainen tyyppi etsii vaan kuuntelijaa.

Mielenkiintoista. Samoja kokemuksia on minulla miesten kanssa trefeillä käynneist. Ei mitään osoitusta minua naista kohtaan vaan puheenpulputusta omaisuudesta ja autoista.

Vierailija

Onko kellään kokemusta niistä ilmoitukseen vastaajista, jotka haluavat "tutustua kaikessa rauhassa" vain sähköpostin välityksellä? Olisi hyvä, että niistäkin keskusteltaisiin. Kerran minä onneton sähköpostittelin 3 kk ajan kunnes vastapuoli katosi.

Mies tai nainen, kerro kokemuksesi näistä ajan kanssa tutustumista haluavista, joille ei voi soittaa eikä vaihtaa kuvia.

Vierailija

Lainaus:

Onko kellään kokemusta niistä ilmoitukseen vastaajista, jotka haluavat "tutustua kaikessa rauhassa" vain sähköpostin välityksellä? Olisi hyvä, että niistäkin keskusteltaisiin. Kerran minä onneton sähköpostittelin 3 kk ajan kunnes vastapuoli katosi.

Mies tai nainen, kerro kokemuksesi näistä ajan kanssa tutustumista haluavista, joille ei voi soittaa eikä vaihtaa kuvia.

Mitä tästä opitaan...
Ei kannata antaa netissä tietoja itestään,kun ei yhtään tiedä kenelle kertoo,sitäpaitsi nää huijarit esiinttyy kymmenillä eri foorumeilla,vaan eri nimimerkeillä.

Vierailija

Lainaus:

Anonyymi 06.07.2012 18:33
Kommentoikaa, olenko nyt päästänyt käsistäni elämäni naisen?
Terveisin Mies 55v.

Yrititkö häpäistä naisen, jota et seuraksesi saanut?

Sinusta ei saanut selvää kuin rivien välistä. Mutta varsinaiselta vonkamieheltä vaikutat. Pistäpä itsestäsi yhtä paljon tekstiä (totta) peliin. Kyllä me osataan nauraakin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mitä tästä opitaan...
Ei kannata antaa netissä tietoja itestään,kun ei yhtään tiedä kenelle kertoo,sitäpaitsi nää huijarit esiinttyy kymmenillä eri foorumeilla,vaan eri nimimerkeillä.

Sellaiset pitkään kirjoittelijatyypit on omituisia kun eivät tee treffejä, mitä lie linnakundeja kun ei naamaansa halua näyttää. Odottelevat kait että nainen kutsuisi kotiinsa, odottelevat aikansa ja kun ei kutsua kuulu, niin lopettavat viestittelyn.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat