Vierailija

Lapsenlapsi toivoo lahjaksi barbapapa juttuja, saa olla ihan mitä vain kunhan on barbapapa aiheena!
Kauppoja olen kierrellyt, mutta huonosti tahtoo niitä löytyvän.
Ehdottakaa jotain verkkokauppaa yms.

Kommentit (7)

Vierailija

Panee ihmettelemään, että näinkö on nykyaikana, että isovanhemman pitää epätoivoisesti etsiä lapsenlapsen toivomaa joululahjaa.

Miten olisi joku kehittävä lahja näiden muotioikkujen sijaan. Lapset nyt vaan toivoo kaikenlaista mutta yleensä ovat tyytyväisiä siihen, mitä saavat.

Suosittelen palapelejä ja värityskirjoja. Ne kehittävät lapsen uinuvia taitoja.

Kissasetä
Seuraa 
Liittynyt8.12.2016

Minusta on kiva, että lapsenlapsella on toiveena Barbapapa . Suloinen kiltti hahmo , eikä mikään bitchbarbie tai agressiivinen sotalelu. Itse lapsena tykkäsin kovasti Barbapapasta. Minulle tuli kotiin Barbapapa sarjakuvalehti. Telkkarista tuli seurattua niitä piirretttynä ja keräilin kaikkea asiaan liittyvää. Kiva , kun se on taas palannut. Tulee oma lapsuus mieleen aina jos näkee pienellä esim . Barbapapa repun.  Hyvä valinta lapselta  ;)

Vierailija

Kyllä noita barbapapoja löytyy useammasta verkkokaupasta, mutta hinnoissa voi olla huomattavia eroja. Hintavertailua eri verkkokauppojen välillä kannattaa tehdä.

Näin joulun alla ei viitsi laittaa yhtään ylimääräistä kalliisiin lahjoihin.

Barbapapat ovat ihania hahmoja, eikä mielestäni ole typerää etsiä lapsenlapsen lahjatoivetta.

Mielestäni etsimisen arvoinen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita barbapapoja löytyy useammasta verkkokaupasta, mutta hinnoissa voi olla huomattavia eroja. Hintavertailua eri verkkokauppojen välillä kannattaa tehdä.

Barbapapat ovat ihania hahmoja, eikä mielestäni ole typerää etsiä lapsenlapsen lahjatoivetta.

.......... ja seuraavaksi trollin "kaupallisia tiedotteita".

Hitto mikä huijari! 

mummeli55

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.......... ja seuraavaksi trollin "kaupallisia tiedotteita".

Hitto mikä huijari! 

Huijari?

Etkö sinä vertaa hintoja ennen kuin teet ostopäätöksen?

Eikö se ole tyhmää maksaa suosiolla se hinta mitä pyydetään?

Minä ainakin vertaan hintoja hyvinkin tarkasti ennen kuin ostan yhtään mitään, mutta jokainen tallaa tavallaan....

Vierailija

Mitäpä lapsukaisille ei pitäisi opettaa!
.
Etsin hintavertailun halvinta voikilon puolikasta kotikaupungista, mutta vedin vesiperän. Halvin maksoi vertailusivulla 1,40 €, mutta 2,30 € piti pulittaa. Tarjousten perässä juoksemista ei lapsille pidä opettaa. Moponkin bensalulut ovat suuremmat, kuin muutaman sentin hyöty.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat