Haudoilta varastetaan kukkia

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kävin veljieni haudalla, yhteinen hauta. Alkukesästä istutin sinne kaksi kaunista kukkaa.
Nyt oli vain kuopat jäljellä, kun joku oli kaivanut ne ylös.
Paikallisradiosta kantautui korviini uutinen, että uurnalehdosta on varastettu poikkeuksellisen
paljon kukkia. Myös lapsivainajien haudoilta on viety pieniä enkelipatsaita.

Todella törkeetä. Taloudellisesti ei kovin suuri menetys, mutta ihmetystä ja
mielipahaa tuollainen aiheuttaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Sairas ihminen näin tekee,poikani haudalle tuotiin kukkia, posliiniesineitä.Oli noloa lukea lehdestä kun valitettiin lehden kautta.Aloin sitten selvittään niin hautuumaan työntekijä tais tietää henkilön,veivä posliinit omallepaikalle ja maljakko oli haettu jo pois.En osannut epäillä mitään kun hautaus oli vasta ollut.Vastasin lehdenvälityksellä että emme ole ottanut joku muu siellä touhaa.Tätä tapahtu muutamana vuonna.No siellä oli kirjelappusia ettei kävellä toisten haudalla,viereisen haudan omaiset,pojan hauta oli vielä avoin.ne oli käynnyt möykkäämässä hautaustoimistossa kun soitin kirjeestä sinne.Vaikka kuinka kapeasti käveli laskijat niin vängällä meni jalka toiselle haudalle.He oli laittanut lyhdynkin jotta meille ei jäännyt tilaa.Siirsin nätisti pois,kyllä minä ihmettelin että kaikkea sitä joutuu kestään.poika oli27v.Sitten puput syöö kukkia myös keväällä krysanttemi on suurta herkkua.Minä en vie mitään erikosia kukkia silloin ne ei kelpaa.minut tuhkataan ja tuhkat lehtoon saa lapset olla rauhassa.

Vierailija

Maailma on paha paikka. Kunpa pääsisimme itse pian kummun alle. Ei olisi kukkahuolia!

Miksi Jumala ei tee mitään? Salli tällaisen tapahtua.

Vierailija

Kyllä täällä iloisessa Itä-Suomessakin varastetaan haudoilta kukkia näin
kesällä ja talvella tietenkin kynttilälyhtyjä.

Pahempi juttu on sitten ne hautakivien kaatamiset...

Mitähän hän ajattelee, joka tällaisia tekoja tekee?

Vierailija

Tapahtuu niitä suurempiakin rikoksia. Ihminen on vastuussa ihan itse rikoksistaan, ei se Jumala jokaista ehdi ojentamaan. Tosi törkeää on haudoilta vohkia kukat. Ei voi olla terveitä sellaiset ihmiset. Sydämettömiä ovat sellaiset jotka toisten rakkaiden haudoilta vievät koristeet ja kukkaistutukset. Saattaa olla myös ihan ilkivallantekijöitäkin, nuorisoporuikoita jne...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat