Vedätetty

Olen tilannut ET-lehden äidilleni jo useita vuosia maksaen lehdestä "normaalihinnan".Hinta on 7,61 eur/lehti ja tarjouksessa 4,88 eur/lehti. Maksan 60% enemmän lehdestäni siksi, että joku muu saa sen edullisemmin
:( . Jälleen kerran olen VIHAINEN tarjouksestanne: "Tässä ET-lehden syystarjous sisältäen arvokkaan tilaajalahjan. Tilaa nyt 8 numeroa (5kk) ET-lehteä hintaan 39,00 € (norm. 60,90 €). Lisäksi saat valita laadukkaan ja arvokkaan tilaajalahjan. Tilaajalahjoina ET-klassikko: Lukijoiden rakastetut reseptit –kirja & Casa-keittiötekstiilisetti (arvo 40,00 €) tai Mustat nahkakäsineet & FELT-huopakassi (arvo 78 €). Nyt kannattaa tilata!"
Koska ajattelitte hyvittää vakitilaajia??

Kommentit (6)

Vierailija

Näin se on muittenkin lehtien kohdalla.  Siksipä tilaankin vain yhden lehden kestotilauksena (parhaan mielestäni) ja muita lehtiä vain tarjouksista, usein puolella hinnalla. Ne pitää vaan muistaa irtisanoa ennenkuin seuraava kestotilausjakso alkaa.  Netissä sekin onnistuu helposti, soittamalla saa jonottaa asiakaspalveluun, jos pääsee sittenkään perille.

Vierailija

Mitä aloittaja hyötyy siitä että mesoaa täällä keskustelupalstalla? Palautteesi ET-lehdelle ei mene tätä kautta.

Vierailija

Kuka tänäpäivänä enää tilaa mitään lehtiä himaansa, kun kirjastoissa voi lukea ilmaiseksi .  Mikäli kirjasto on liian kaukana voi aina käydä lehtienkeräyslaatikoilla , sieltä usein löytyy uusia lehtiä. Usein irtomyynnissä lehdillä on tarjouksia joita ei tilaajat saa esim. Uusi numero + edellinen samalla hinnalla.Ei noiden tilaajalahjojen takia kannata lehtiä tilata. Mulle luvattiin jonkun lehden kylkiäisenä keittokirja. Mitä hemmettiä mä teen keittokirjalla , kun lähes kaikki maailman ruokareseptit löytyy netistä. Tottahan se on , että palaute hinnoista ei keskustelupalstalla mene oikeaan osoitteeseen joten vierailija 2/2 on Täysin oikeassa.

Käyttäjä1944
Seuraa 
Liittynyt5.1.2017

Voitko ystävällisesti lähettää osoitteen mihin voin palautteen antaa? En itse löytänyt kyseistä osoitetta, en ET-lehden sivuilta tai Sanomakaupan sivuilta. Palautteen antaminen on tehty mahdottomaksi?

Osoitetta odottaen

T: Kitinä

Vierailija

Täällä  tuo  verkkopalvelun  lyyli huseeraa  eikä osaa  olla ihmisiksi.

Lisäksi   monet   ketjut   on ajanut ohikseni,  joten lukemista on nirsosti

Siinäpä  oleellisin.

Vierailija

Hällä  on  flunssa  päällä.   Eilen yritti   sotkea   kommentointiani.   Täyttä siansaksaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat