Mummon uusi ja vanha

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä olen se uusi. Leskimies.

Viikonloppuna oli jälleen pieni sukujuhla, jossa mummon vanha ja uusi kohtasivat. Nyt se menee jo tyyliin:
Terve, terve, miten menee...
Liki kaksikymmentä vuotta yhteiseloa, nykyisin 24/7, avoliitossa.
Alkuaikoina pientä jännitystä kohtaamisissa mummon X:n kanssa.
Nyt jo tulee heittoja, että eikö sitä jo pitäisi naimisiinkin mennä.
Vakiovastaukseni on, että ensin pitää seurustella ja tutustua.

Miten muilla, onko vastaavia tilanteita?

Kommentit (5)

Vierailija

Eihän tuosta sinun höpinästäsi ota selvää Erkkikään. Ei oo meil ainakaan noin sekavii tilanteit.

Vierailija

la Mer
Että jännitystä ja haittoja.
Aina tulee. Jos muistat vaikkapa ensimmäisen vaimosi sukuun tutustumisen, eikö se jokseeenkin samaa ollut.
Jännitii ja hikoilutti.
Niin oli ainakin minulla, nuorella ja ujolla. Suorastaan kauhu valtasi. Sittemmin leski, seuraava suhde meni miehen sukuun tutustumisen kohdalla ihan toisin. Oli jo muodotunut oma henkilöitymä, ei enää osaanut piitata yhtään mitään toisten mielipiteistä. Oli sitten mummu tahi vaari. Mitä niistä, ei niiden pitäisi vaikuttaa eikä ne saisi teidän väleihinne. Helppoha minun on puhua kun itselleni oli se ja sama.
Heillä on omat vakaumuksensa, Teillä oma elämänne.
Lykkyä tykö.

Juuli

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

la Mer

Lipsahteli edelliseen kirjoitusvirheitä. En pääse korjaamaan kun en ollutkaan kirjautunut.
Nyt laitan sen kuvankin, mikä edelliseen piti.

Juuli

Vierailija
La mer

Viikonloppuna oli jälleen pieni sukujuhla, jossa mummon vanha ja uusi kohtasivat. Nyt se menee jo tyyliin:

La mer 10.07.2012 22:38 on muilta palstoilta tuttu Anneli Auerin päänahan metsästäjä ja avaintodisteiden hallussapitäjä. On Leskimiehellä monta rautaa tulessa, monta mummoa työlistalla.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

La mer

La mer 10.07.2012 22:38 on muilta palstoilta tuttu Anneli Auerin päänahan metsästäjä ja avaintodisteiden hallussapitäjä. On Leskimiehellä monta rautaa tulessa, monta mummoa työlistalla.

Mitäpä sitten?? Kyllä täällä voi kirjoitella ihan niin moneen ketjuun kuin haluaa. Sitä paitsi hänellä on ihana nikki. Sinulla tuollainen aika yleinen nikki an...ano...al... mikä se olikaan??? ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat