mitä Sinulle tänään kuuluu....?

Vierailija

minulle kuuluu "aina samaa arkea".

pääsi nyt kuitenkin kahvi loppumaan ja joudun odottelemaan alkuiltaan, milloin tervejalkainen,
autoileva Lähimmäinen joutaa muilta kiireiltään
kahvipaketin tuomaan.

kofeiininpuute saa aivot toimimaan hitaammin.
pitäisiköhän ostaa kofeiinipillereitä tämmösen hätätapauksen varalle?

äsken kerkesin sanoa puhelimessa
että nikotiininpuute saa sekoilemaan sanoissa,
vaikka tupakanpolton lopetin kokonaan jo vuonna 2005.

onneksi oli tuttu ihminen jonka kanssa puhuin.
paha se on kofeiiniriippuvuuskin, mutta onneksi on muitakin kuin minä
jotka siitä kärsimme ?

"ketjujen polttaja"

Sivut

Kommentit (167)

Vierailija

Kesältä näyttää.
Onneksi ei ole helle, tämmönen 19-20 plus-astetta päivällä riittää.
Eläkkeellä on aikaa istua parvekkeella ja katsella kerrostalolähiön hyörintää "yläilmoista".

Vierailija

Tänään jotenkin tylsistyttää, vaikka olen lomalla! No, onhan tässä vielä kesälomaa jäljellä 2 viikkoa, joten eiköhän tuuli käänny parempaan suuntaa. Enimmäkseen olen lomaillut kotona, muutamia päivä lukuunottamatta. Tehnyt talvella tekemättömiä kotihommia, lueskellut ja laiskotellut. Harmaata näyttää tänään, tuulta, mutta kohtalaisen lämmintä. Maitoa pitää kaupasta hakea - viimeiset tipat menivät aamukahviin. Ai niin, ikkunapesuainetta etsimään - ikkunat on vielä pesemättä.

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos kysymästä!

Ihmeempiä hurraahuutoja tälle päivälle ei tule, toistaiseksi.
Taas tuulta, tihkua ja hyvinkin viileää.
Parvekkeen reunalla toinen värjöttelijä turkki märkänä.
Sekään ei jaksanut lentää kuten oma aatoksenikaan.

Huolestuttaa vesi ihan Pohjanmaata myöten, siellä pelkäävät perunasatonsa puolesta.
Jalasjärvellä jo tulvi.
Vesi on hyvä kunhan pysyy kohtuullisuudessa, kaikissa muodoissaan.
Olikohan tämä nyt sitä diipadaapaa? :D

Mustis2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tällästa se on ollut lähes joka päivä, tänään oli vähän poutaisempaa,

ainoastaan kuunliljat tykkää tästä kelistä.

mutta ei mitään, diibadaaba vaan, näillä mennään.

Vierailija

Valitusfoorumi sen kun vain lisääntyy, läpileikkaus sumiluonteesta.

Onneksi on kaappi täynnä kahvia ja ystvällinen naapuri.Ihanaa!

Onneksi on helle ja kunnon kesä, lämmintä ja sopivan kosteaa.Ihanaa!

Vilja kasvaa ja perunaa potuttaa, kun kaveri potut naapurin pellolla vaan kukoistaa,ihanaa!

Ihanaa kun järvivesikin on lämmintä ja kosket kuohuaa, veneet kulkee, ihanaa!

Ihanaa kun sataa välillä ja maa saa kosteutta, että kaikki kasvaa ja kukoistaa, ihanaa!

Tosi upeeta, kun saa ottaa farkut pois ja laitta sortsit jalkaan, että noi ihanat ssäretkin tulee näkyviin ja ruskettuu. Ihanaa! Niin on ihanaa, että vallan tuppa naurattamaan tätä kirjoittaessani! En varmaankaan oo hämälääne!

Vierailija

Lainaus:

................ En varmaankaan oo hämälääne!

Tuo on helppo uskoa.
Vain todellinen sumoluonne selviää tuosta kaikesta päivässä.
:D

Vierailija

Mitä kuuluu Marja-Leena vieläkö sun ihanteena on Beatles ja George Harrison? Minulle kuuluu hyvää, lenkkeilin päivällä auringonpaisteessa ja siinä kauniita maisemia katsellessa tuli tosi hyvä fiilis. Ja vieläkin täällä fiilistelen. Pian alkaa tangokarsinnat Seinäjoelle ja tunnelma senkun kohoaa upeita tangoesityksiä katsellessa ja kuunnellessa.

Vierailija

Hei,huomenna on kolmastoistapäivä ja perjantai.

Siitähuolimatta ihanaa kun paistaa ja sataa,kukkaiset tuoksuu ,ollaan ystävällisiä toisillemme, lauletaan ja nauretaan ja annetaan huumorin lentää!!!!!

Vierailija

Ei yhtään harmita vaikka äsken ukkonen jyrisi ja satoi kaatamalla, silti on lämmintä ja ilma raikastui. Ihanan kesäinen tunnelma. Sataa, sataa ropisee tili tili tom....nalle metsään pakenee tili tili tom tom...

Vierailija

Lainaus:

Mitä kuuluu Marja-Leena vieläkö sun ihanteena on Beatles ja George Harrison? Minulle kuuluu hyvää, lenkkeilin päivällä auringonpaisteessa ja siinä kauniita maisemia katsellessa tuli tosi hyvä fiilis. Ja vieläkin täällä fiilistelen. Pian alkaa tangokarsinnat Seinäjoelle ja tunnelma senkun kohoaa upeita tangoesityksiä katsellessa ja kuunnellessa.

Vielä on ihanteet tallella ja Beatlesia kuuntelen harvasepäivä. Noin tuleekin fiilistellä kun on kesä ja kärpäset,ihanaa!
Minä vaan kaipaan kaveria fiilistelemään, kesä on niin lyhyt odottamiseen, voi talvi yllättää ja kylmät. Miten suu sitten laitetan! Fiilistellään pakkasessa ja kuunnellaan Beatlesia! Ihanaa!

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Huomenta!
Toivottavasti tulee kiva päivä.
Sateesta ja ukkosista, tuulesta en mainitse mitään. :)
Tänään pähkäilen muiden mukana EU:n ja rakkaan kotimaamme tulevaisuutta,
uskommeko ulkomaisia lirkutuksen mestareita vai olemmeko edelleen sillä
"suo, kuokka ja Jussi" mentaliteetilla menossa.

Ai niin, löysin paljon etsimiäni, ctr f:llä, hakukenttään vain tunniste ja sivu sivulta edeten.
Sattumat näkyvät oikein väreillä! :D

Semmoista huvia tänään.
Voikaa hyvin!

Vierailija

Hyvää huomenta vaan jokaiselle...sitä kaipaavalle!

Hyvä siitä tulee, kun sen pitää mielessään, ihanaa!

Runoilijan sielunelämä on vähän keikallaan silloin, ihanaa!

mutta kun se on keikallaan tällöin...surettaa...silti ihanaa!

Iloista päivää!

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Huomenta vaan tännekin.
Aamua tässä aloittelen. Kylmää vähän on , toivotaan, että päiväksi lämpenee.
Tänään minulle kuuluu ihan hyvää. Mukavissa merkeissä on aamu alkanut. Ja on koko päivä aikaa tehdä jotain, jos sattuu innostumaan tai sitten vaan olla ja ihmetellä.Katotaan illalla, tuliko jotain tehtyä ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat