567

Pääministerimme oli kutsuttu Helsinki 100-juhlaan. Siis hän ei itse sinne tukkinut vaan tuli kutsusta. Piti lyhyen puheen jonka aikana yleisö alkoi buuata hänelle. Muttei mikään suuri yllätys, onhan helsinkiläiset tunnettuja moukkamaisuudestaan ja sivistymättömyydestään.
Ettekö hesalaiset edes häpeä? Minua ainakin hävettää teidän puolestanne.

Kommentit (10)

Vierailija

Politiikot  kantakoot  vastuut omasta  tyhmyydestä.  Käytäntö on  että joillekin  hurrataan ja  toisille  alapeukkua.

Vierailija

Teretulemast Sipilä tänne maakuntiin puhumaan ja mittaamaan kannatustasi niin ei kaikki jää pelkästi hesalaisten harteille.

Vierailija

567 kirjoitti:
Pääministerimme oli kutsuttu Helsinki 100-juhlaan. Siis hän ei itse sinne tukkinut vaan tuli kutsusta. Piti lyhyen puheen jonka aikana yleisö alkoi buuata hänelle. Muttei mikään suuri yllätys, onhan helsinkiläiset tunnettuja moukkamaisuudestaan ja sivistymättömyydestään.
Ettekö hesalaiset edes häpeä? Minua ainakin hävettää teidän puolestanne.

.

Ihan yhtä turhaa ja moukkamaista on toisten käytöksen puolesta hävetä. Jokainen kantaa itse häpeänsä ja vastaa käytöksestään. Katsotaan mihin se johtaa tässä tapauksessa.

Se voi olla niinkin, että maakunnissa kun on muutemkin pienemmät piirit, siellä myäs esiintyy 

"pe....een nuolentaa" enemmän. 

Noniin

Harvoin pääsevät ihmiset ilmaisemaan mielipiteensä! Tämä nöyrä kansa ei ihan hevin mieltään näytä. 

Ihan on Sipilä itse ansainnut kaiken, minkä sai. Ei tarvitse kenenkään hävetä, tai ehkä jos jonkun, niin pääministerin. 

Vierailija

Klo 7:51  kirjoittajalle tarkennusoikaisu, ei me täällä maakunnissakaan olla ihan tyytyväisiä Sipilän johtaman hallituksen päätöksiin eikä Sipilään. Nii että jos Sipilä kiertäis puhujamatkoilla ympäri maata, kannattais varautua kukkapuskien sijaan buuauksiinkin.

Sanoit muuten turhan rumasti että maakunnissa esiintyy enemmän p:n nuolentaa kun pienet piirit. Voi olla jossain mutta ei pidä yleistää. Suomi on laaja maa ja ihmiset joka maakunnassa ja kylässä erilaiset.

Vierailija

En ole samaa mieltä, olin selväsanainen, ja se on verrattavissa helsinkilkäisten mielenilmaisuun. Politiikassa jos missä, nuoleskellaan jotta yksittäiset edstajat pääsevät kunnianhimoisissa suunnitelmissaan eteenpäin. 

Vierailija

Ei ollut kysymys politiikasta vaan käyttäytymistavoista joita helsinkiläiset eivät  osaa. Minusta on  ikävä käydä Helsingissä sen ummehtuneen ilmapiirin ja tylyjen ihmisten takia. Sieltä haluaa äkkiä pois. Turku on paljon viihtyisämpi ja ihmiset ystävällisempiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kysymys politiikasta vaan käyttäytymistavoista joita helsinkiläiset eivät  osaa. Minusta on  ikävä käydä Helsingissä sen ummehtuneen ilmapiirin ja tylyjen ihmisten takia. Sieltä haluaa äkkiä pois. Turku on paljon viihtyisämpi ja ihmiset ystävällisempiä.

No, asia liittyy toiseen ja niin edespäin, ihan niin kuin muillakin saiteilla. Harvoin keskustelu pysyy asiassa eli  otsikossa.

Minua ei ole koskaan ihmeemmin kiinnostanut. Olenkohan neljästi käynyt tähän ikään mennessä. Asioinut ja lähtenyt välittömästi pois.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat