Helpota närästystä kotikonstein

Närästys hoituu useimmiten kotikonstein tai käsikauppalääkkeillä.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vaivastaan päässyt

Söin refluksitautiin lääkkeitä monta vuotta.  Jossakin vaiheessa vanhempi rouvashenkilo kuuli vaivastani ja sanoi minulle, ettei se ole ongelma. Osta vaan auringonkukan siemeniä ja pureksi niitä ruokalusikallinen, joko silloin kun polttaa tai heti ruuan jälkeen. Niitä voi pureksia välipalana ja jo aamusta ennalta ehkäisemään. Oli todella hyvä neuvo.  Useamman vuoden olen säästynyt polttavalta kivulta, eikä ole tarvinnut niitä resepti lääkemyrkkyjä käyttää.

Vierailija

Vaivastaan päässyt kirjoitti:
Söin refluksitautiin lääkkeitä monta vuotta.  Jossakin vaiheessa vanhempi rouvashenkilo kuuli vaivastani ja sanoi minulle, ettei se ole ongelma. Osta vaan auringonkukan siemeniä ja pureksi niitä ruokalusikallinen, joko silloin kun polttaa tai heti ruuan jälkeen. Niitä voi pureksia välipalana ja jo aamusta ennalta ehkäisemään. Oli todella hyvä neuvo.  Useamman vuoden olen säästynyt polttavalta kivulta, eikä ole tarvinnut niitä resepti lääkemyrkkyjä käyttää.

Vauh! Kiitos vinkistä! Aion kokeilla ihan heti, tosin olen korjannut ateriointia ja laatuakin, kuin myös syön siemeniä, mutta noita auringonkukansiemeniä rasvaisuutensa tähden olen hieman karttanut. Jouduin syömään tähystyksen jälkeen lääkkeitä ja tuntui, että meni kurjempaan suuntaan ja mikään ruoka ei enää sopinut. Nyt on vain silloin tällöin poltetta, jospa saan senkin tuolla konstilla pois.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat