Erobuumi loman jälkeen.

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Nyt taas toitotetaan radiossa, että yhteinen loma puolison kanssa aiheuttaa erobuumin! Käsittämätöntä! Me mieheni kanssa aina odotimme yhteistä lomaa. Saimme olla yhdessä ja matkustella tai olla mökillä. Ovatko ihmiset nykyisin niin itsekkäitä, että eivät ota toista ihmistä huomioon. Surullista. Olen ollut 5 vuotta leskenä ja tiedän, mitä on, kun ei ole enää sitä rakasta miestä rinnalla. Odotimme molemmat sitä yhteistä aikaa, kun minäkin olisin päässyt eläkkeelle. Kun eläkeaikani koitti, olinkin jo leski. Sen kyllä ymmärrän, jos alkoholi kuuluu kolmantena pyöränä loman viettoon ja toinen osapuoli saa siitä tarpeekseen ja tulee riitaa ja ero. Mutta ero tulisi varmaan muutenkin ennemmin tai myöhemmin. Ehkä ongelmat kärjistyvät lomalla, kun odotukset ovat korkealla ja onnellisen loman käsitykset aivan erilaiset. Molempien pitäisi tulla puolitiehen vastaan. Meitähän on joka junaan ja toiset jäävät vielä laiturille.

Kommentit (2)

Vierailija

Näinhän se on. Poissa ovat yhteiset lomat ja yhteiset haaveet, kun jää leskeksi, sen olen saanut minäkin tuta. Mökillä voi toki oleskella ja laqpset ja lapsenlapsetkin siellä käyvät kesäaikaan useasti, mutta jotakin jää aina puuttumaan, kukaan ei voi korvata papan paikkaa... Toivottavasti he, joilla on riitaisaa lomilla, miettisivät vähän paremmin, miten sopuun päästäisiin, ja millä tavoin aikaa vietettäisiin niin, että se kaikkia osapuolia tyydyttäisi...

Timber Jac
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

niinpä, niin, mistä löytyisi se viisastenkivi,ja miksi niin monet solmivat suhteita , ajattelematta, että arkipäivässäkin pitää muistaa, se että onko se toinen minulle niin itsestäänselvyys, ettei minun tarvi muuta kuin odottaa että hän täyttää kaikki minun toiveeni. Sekin vielä, että nainen joutuu lähes aina alistumaan, ties millaisen henkisen painostuksen alle, ja pahinta mitä voi olla, narsistisen tai mustasukkaisen miehen nujertamaksi. Mutta voi tälläistä tapahtua toisinkinpäin...kokemusta on ihan konkreettisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat