Matkaseuraa Kreetalle 28.7.12

Vierailija

Hei
Olen kohta eläkeikäinen heteronainen ja lähden viikoksi Kreetalle (ekaa kertaa) 28.7.12.
Olisiko ketään muuta yksin- tai kaksinreissaaja naista Platanaksella tai joku jolla olisi matkakuumetta ja varaisi vielä matkan samaan kylään, niin olisi mukavampaa kun iltaisin voisi käydä yhdessä syömässä ja rupattelemassa ja muutenkin. Yksin on varsinkin illalla vähän orpo olo kierrellä ja istuskella.
Kirjoittele simala60@luukku.com

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Hei
Olen kohta eläkeikäinen heteronainen ja lähden viikoksi Kreetalle (ekaa kertaa) 28.7.12.
Olisiko ketään muuta yksin- tai kaksinreissaaja naista Platanaksella tai joku jolla olisi matkakuumetta ja varaisi vielä matkan samaan kylään, niin olisi mukavampaa kun iltaisin voisi käydä yhdessä syömässä ja rupattelemassa ja muutenkin. Yksin on varsinkin illalla vähän orpo olo kierrellä ja istuskella.
Kirjoittele simala60@luukku.com

Mielelläni lähtisin, tuli vain niin yllättäen, etten ehdi tähän hätään. Valitettavaa , sillä minäkin olen usein matkaseuraa vailla. Mukavaa matkaa.

Vierailija

HEI , vanhempi nainen etsii naiskaveria Turkkiin Syyskuun 6 päivän jälkeen . Matkan kesto vois olla parista viikosta kuukauteen. p 0417405931

Vierailija

Lainaus:

Hei!
Jokohan Kreetan matka on tehty.Ellei tai jos odottaa uusi syyskuussa.Olen suunnittelemassa Kreetan matkaa syys-lokak 2012.
Kuulemisiin:raiann61@hotmail.com

Tarjoatko matkan mukavalle nuorelle miehelle?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat