Transvestismi

Vierailija

Tulipa tässä mieleen eräs ilmiö, nimittäin miehet, jotka haluavat pukeutua hameisiin, naisten alusvaatteisiin ja kenkiin, jotkut haluavat myös meikata ja käyttää peruukkeja. Tässä ei sinänsä ole mitään ns. pahaa tai edes siveetöntä, useimmat heistä sitä paitsi harrastavat tätä vain kotonaan, joko yksin, tai ymmärtäväisen henkilön läsnäollessa. Se kun on niin tuomittua "ihmisten ilmoilla", ja jotkut eivät todellakaan halua sellaista mainetta, että ovat jotenkin erikoisia tai erilaisia. Mutta noilla miehillä on kuitenkin voimakas vietti tehdä niin, ja tekevät sitä sitten vaikka yksinään kotonaan. Tunnetteko tällaisia tapauksia? Minä tunnen yhden.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

En ole minä itse, vaan eräs tuntemani 59-vuotias mies. En ole se, joka täällä kirjoittelee tuosta eläinseksistä. Minusta se on kuvottavaa eläinrääkkäystä, eikä ymmärrystä sille tipu minulta yhtään!

Vierailija

Lainaus:

Tulipa tässä mieleen eräs ilmiö, nimittäin miehet, jotka haluavat pukeutua hameisiin, naisten alusvaatteisiin ja kenkiin, jotkut haluavat myös meikata ja käyttää peruukkeja. Tässä ei sinänsä ole mitään ns. pahaa tai edes siveetöntä, useimmat heistä sitä paitsi harrastavat tätä vain kotonaan, joko yksin, tai ymmärtäväisen henkilön läsnäollessa. Se kun on niin tuomittua "ihmisten ilmoilla", ja jotkut eivät todellakaan halua sellaista mainetta, että ovat jotenkin erikoisia tai erilaisia. Mutta noilla miehillä on kuitenkin voimakas vietti tehdä niin, ja tekevät sitä sitten vaikka yksinään kotonaan. Tunnetteko tällaisia tapauksia? Minä tunnen yhden.

Olet sekopäinen, lopeta näitten pervojen, mietiskely hyvän sään aikaan, sinut on tunnistettu!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olet sekopäinen, lopeta näitten pervojen, mietiskely hyvän sään aikaan, sinut on tunnistettu!

Miten niin tunnistettu? Anna jokaisen miettiä mitä itse lystää ja lopeta tekopyhä hurskastelu.

Vierailija

Jos mies haluaa pukeutua naisten vaatteisiin tai nainen miehen, ei siinä pitäisi olla mitään kummallista. Vaate on vaate ja jos kantti kestää, niin siitä vaan. Minua ei häiritse.

Vierailija

Kyllähän asia, niin on jos on tuollaisia taipumuksia, niin kyllä jossain päin elimistöä ei kaikki ole ihan kohdallaan.
Jotain häiriötä on mielen tai sielun alueella. Ei tämä normaalia ole, mutta toisekseen kakkihan täällä ollaan jostain päin "kipeitä". En itse missään nimessä koe ko. käytöstä terveenä, mutta ei tämmöistä ihmistä pidä mennä osoittelemaankaan, eikä missään nimessä juoruta hänestä tai pilkata ja ivata, vaikka tekoja ei hyväksy, niin ihminen täytyy aina hyväksyä ihmisenä ja antaa hänelle ihmisarvo.

Vierailija

Tuohan on kansallisvaate ja Scotit ovat tosi ylpeitä kiltistänsä, se on jopa juhlavaate ja kelpaa hääasuksikin.
Kiltistä tuntee mihin claaniin henkilö kuuluu. Ei mitään tekemistä sexin tai transunjen kanssa.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä sinulle tuppaa tulemaan ihmeellisiä aiheita mieleen.

Vierailija

Miksi tällaisesta asiasta tehdään ruma tai inhotttava numero.?
Itse tunnen,kaiken lisäksi hän on eräs ystäväni.
Kaikkea ei tarvitse ymmärtää,mutta ihmisen voi hyväksyä sellaisenaan kuin hän on.
Siinä on ero vaatteiden viehtymyksessä,että ko. ei pukeudu kotona salaisesti
vaan ihan rehellisesti yleisillä paikoilla.Julkisesti.
Olen ollut hänen kanssaan samassa työpaikassa,miellyttävä,hyvin huumorintajuinen kaveri.
Hänellä oli usein farkut ja sen päällä pitkä,alle polvien ulottuva fiksu paitamallinen kaapu.
Kaikki mikä poikkeaa ns.normi-ihmisistä,joita on tuskin kukaan meistä,saa heti likaryöpyn niskaansa.
Työssä ei häntä pilkattu tai kiusattu millään lailla,hän oli reilusti mitä oli.Olen jopa korjannut hänen meikkiään työyhteisön yhteisessä teatteri-illassa.
Nykyisin hän asuu miehensä,kuten sanoo emäntänä,kanssa hyvässä yhteisymmärryksessä ja on tietääkseni
esiintynyt radiossa,tosin muissa merkeissä.
Tunnen myös sukupuolen leikkauksen tehneitä ihmisiä,herkkiä,syntyneet väärään sukupuoleen.
Pervous on jotain ihan muuta.

Vierailija

Olen sitä mieltä, ettei kukaan synny väärään ruumiiseen. Jotakin ihmisen päässä vain vinksahtaa. Vuosikymmeniä naimisissa ollut mies kolmen lapsen isä päätti yks kaks, että hän haluaa olla nainen ja hakeutui sukupuolen korjausleikkaukseen. Ei tuollaista voi käsittää, miksi mies on sitten aikoinaan hakeutunut naisen seuraan ja vallan avioliittoon asti mennyt ja hankkinut jälkikasvua? Vippaa kyllä ja pahasti tuollaisella miehellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat