Kyprokselle matkaseuraa

Vierailija

Hei!
Löytyisikö täältä matkaseuraa vajaa viiskymppiselle heteronaiselle? Olen varannut matkan 24.7-31.7.12 Larnacaan, joka on pikkupaikka AgiaNapan lähistöllä (n. 10 min matka bussilla). Varasin kahden hengen matkan, mutta alkuperäinen kaverini ei pääsekään lähtemään. Eli vapaana olisi paikka, mieluummin naisimmeiselle, jos satut samaan aikaan olemaan lomalla tai muuten vapaalla. Iällä ei ole mitään merkitystä, jos joustavuutta löytyy. Itse olen omasta mielestäni hyvin sopeutuva, tykkään kävellä ja katsella enemmän kuin löhöillä, nauttia hyvästä ruuasta, myös juomastakin, mutta en ole mitään yöbilettäjä tyyppiä, vaikka joku ilta voisi yöelämääkin käydä katsastamassa.... ihan miltä tuntuu. Olen Keski-Suomesta, lähtö on Helsingistä, sinä voit olla mistä päin Suomea vaan. Menen bussilla varmaankin Hesaan, yksin ei viitsi autolla lähteä täältä asti ajamaan. Jos yhtään kiinnostaa, ota pikapuoliin yhteyttä : )

janatui

Kommentit (7)

Vierailija

Tuo olis ollu tosi kiinostava,kun en ole Kyproksella käynyt,vaikkakin muuten paljon matkustellut.Olisin elokuun puolen välin jälkeen menossa vaikka Kyprokselle.Olen samanhenkinen kun nimimerkki janatui.Jos löytyy savuton mukava matkaseuralainen näin netin välityksellä

Vierailija

Lainaus:

Kerro jotain lisää itsestäsi ja millä mielellä olisit reissulle lähdössä?

Pahalla mielellä tietenkin! Voiko typerämpää kysymystä olla...

Vierailija

Moi!
Oletko mies vai nainen? Olisi kiva kuulla susta enemmän... Haluaisin matkaseuraa ilman nipottamista. Jos olet edelleen kiinnostunut, ota lisää yhteyttä.

Vierailija

Sinä joka olisit menossa elokuun puolen välin jälkeen vaikka Kyprokselle, niin vastailepa tähän viestiin. olen 35v savuton mies jolla alkaa loma elokuun 20. päivä ja matkaseura puuttuu

-nalle77-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat