Norjan muistokosertti

Vierailija

Juuri nyt TV-1:llä katsokaa ihmeessä.

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Juuri nyt TV-1:llä katsokaa ihmeessä.

Katsonut kaikki mitä tänään tullut.On aikaa miettiä,entä jos jyväskylässä opisekelija olis päässyt tekeemään pommin ,niin missä milloin olis laukaussut.Kyllä on hirvittävää kun pitää alata vihata yhteiskuntaa että pommeja rakentaa.20v sitten poikani muuttui kun pääsi yläasteelle ja meni kauppikseen,,oli kaikkia pientä ollut mutta siellä tutustui huumeisiin.siitä se alkoi myös meidän perheen helvetti.Aluksi häpesin kärsin niin että ihmisuhteet romuttu ja kyllä kait siinä ruvettiin karttaankin meitä ettei mun laps vedä pahuuteen kavereita.Kaikki vankilat ym suuret lehtiotsikot ,lukuisat putkassa vierailut.viimisen kerran kun kävin sano poliisi että nut se menee lusiin pitkäksi aikaa.tulee rauha kaupunkiin.No sitä mekin omaiset toivottiin,kohta tulee 8v kun se murhattiin ja kaupungissa väkivalta ym rikoset lisätynyt,ei tullut
hiljaista rikoksia tekee rikkaiten tuomareiden poliisienki lapset nuoret heillä on kaikki edessä ,minä käyn haudalla siinä ero. ei tehnyt poikani murhia mutta aina äitillä pelko sydämmessä.mutta yksi vihaa ja saa joukkotuhon.olen rikki miten olenko lukijoista muita. onnea teille jotka olette osannut rakastaa ja kasvattaa oikein.

Vierailija

Surullista.
Surullista sinulla.
Surujen määrä ei mene tasan, myötätunnollani haluan keventää osaasi.

Vierailija

Sellaista se on nyky maailma kun mieli järkyy pahan poistamiseksi on kaikki tarpeet helposti saatavilla, toiset tuhoaa itsensä huumeilla, viinalla toiset räjäyttää viattomat ihmiset taivaan tuuliin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat