Sinkku kokkaa: Mehevä uuniperuna

Nyt tehdään tuhtia ruokaa! Uuniperunat valmistuvat nopsasti mikrossa. Jos uuni kuitenkin on kuuma muun ruuanlaiton tai leivonnan jäljiltä, voit toki hyödyntää valmiin lämmön.Lue koko juttu

Kommentit (10)

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Kaksi perunaa. Uuni päälle. Miten paljon uuni vie sähköä?

.

Täydellisen viallinen juttu!

Hiilareita ja ravaa pursuaa.

Voiko ihminen edes  tuollaista syödä.

Perunoiden ja sianlihan myyjä asialla,

ja Valion bonukset päälle.

Joka yhtään terveydestään huolehtii,

ei tuollaiseen katsokkaa.

Ja kaiken lisäksi sika haisee!

Onko se totta, että kaupunkilaisilla ja maalaisilla on eri ruuat?

Maalaiset sairastaa kaikkia mahdollisia "geeniperimiä".

Kasvattavat suomalaisille ruokaa, mutta millaista?

Jos tämä on esikuvana suomalasesta ruuan valmistuksesta!?

nimmari

ettekö osaa lukea: voi laittaa mikrossa mutta jos uuni muutenkin kuumana niin sitte sinne. ja voihan niitä enemmänkin laittaa kerralla kuin kaksi.

Höh

Niin, sinkkuko ei saisi syödä uuniperunaa? Jospa sinkku kuitenkin ihan itse maksaa sähkönsä ja perunansa? Vai pitäisikö sinkun aina kutsua kylään koko muu sinkkujengi kun tekee mieli uuniperunaa? Syön uuniperunaa juuri silloin kun itse haluan, lämmitän koko uunin ja nautin perunoista. Ihan rauhassa 😜.

Vierailija

Pakkohan se on aina hakea vikoja ja jos ei muuta niin kääntää lukemansa asia nurinniskoin ja ymmärtää väärin, että voi nekana kritisoida, niin se vaan vanhan elämämä menee.

Kun on epätäydellistä ja tyytymätöntä, ei voi millään sietää jos joku on tyytyväinen.

Vierailija

Sika maistuu niiiin hyvälle ja just pekoni parasta. Uunumakkarat kiedottuna pekoniin ja perunalohkot uuniin. Onko parempaa ruokaa kuin sika ja peruna yhdessä? Helsingissä naisten klinikalla syntyneenä en yhtään halveeraa maalaisia vai missä tää "terveysintoilija" luulee salaatin  tai avomaan kurkun kasvavan. Steissilläkö?

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Sika maistuu niiiin hyvälle ja just pekoni parasta. Uunumakkarat kiedottuna pekoniin ja perunalohkot uuniin. Onko parempaa ruokaa kuin sika ja peruna yhdessä? Helsingissä naisten klinikalla syntyneenä en yhtään halveeraa maalaisia vai missä tää "terveysintoilija" luulee salaatin  tai avomaan kurkun kasvavan. Steissilläkö?

Kyllä luulen että ne jossakin kasvaa. Jotkut sanoo niiden kasvavan vesialtaassa.

Kun on nuoresta aikuisesta  asti ymmärtänyt mitä suuhunsa laittaa, ja että se vaikuttaa terveyteen ja  olet sitä mitä syöt. Olen vanha ja terve, tulin juuri sauvakävelyltä. Sanos kuinka moni yli seitsemänkymppinen on terve. Jokainen tietää, että henkilölle on olemassa hänelle oikea ruoka, ei mikä tahansa, vaan sellainen kuin hänelle sopii, tekee mieli ja tulee hyvä olo. Sinulle tulee siasta, minulle kaikesta vihreästä, siemenistä, pähkinöistä, hedelmistä, toki joskus lihaa ja useammin  kalaa. Toki poikkeus lujittaa säännän ja laitan jauhelihasta jotain. Jokainen syö sitä mitä syö, ja itse vastaa terveydestään. 

Vierailija

Ennen korvasin uuniperunan nuudelipussilla. Nyt  se on osoitettu myrkylliseksi ja ravinnottomaksi. Perunan geometrisiä keskipisteitä voisi tehdä perunamuusijauheesta, mutta ovatkohan  semmoiset myös liian raffinoitua ravintoa yksineläjälle? Sitä voisi kyllä sekoittaa nötköttiin ja ketsuppia päälle. Maistus varmaan   herraseurallekin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat