Tv:stä tuttu kokki Maija Silvennoinen: "Olen oppinut luottamaan vain itseeni"

Ravintoloitsija Maija Silvennoinen tarvitsee projekteja. – Seuraava on tämä loppuelämäni, jossa panostan aiempaa enemmän henkiseen hyvinvointiin. Uskon oppineeni virheistäni.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Kiitos hyvästä kirjoituksesta.

Itse, nyt 50 v. naisena olen ollut liian kiltti ja uskonut kaikkea hyvää mitä minulle on tuputettu. Parisuhteissa on aina tullut joku ihme mutka matkaan, mistä jälkeenpäin ajateltuna, olisi pitänyt jo alussa tajuta, ettei tästä hyvä tule. Mutta, kun sitä on niin tyhmä, että uskoo kaiken olevan hyvin.

Itselläni ei ole paikkaa mihin voisin palata, mutta sen olen oppinut, ettei parisuhde ole tämän naisen juttu, vaan jatkaa elämää ilman sitä. Yrittää löytää elämäänsä positiivisia asioita ja hyviä ihmisiä. Yksin ilman lapsia ja sisaruksia vaatii kovaa henkistä kanttia. Monet itkut on itketty, mutta kummasti sitä aina eteenpäin olen vain mennyt.

Eikku

Ihana symppis Maija.Tunnistan tarinassa niin paljon itseäni. Minäkin olen parkannut jo puut laavuunkiin, jonka rakennan itse rannalle, niin ja juurikin, omalle maalle josta saan voimaa!
Olet tyttö oikeilla jäljillä, tule kahville, kun tuut Lappiin😊

Vierailija

Maijankin olisi hyvä muistaa, että avioliitossa/parisuhteessa on aina toinenkin osapuoli ja hänellä on myös omat ajatukset ja näkemykset ,toiveista puhumattakaan!

Rikas elämä

Minulla on ollut kauhea tapa ihan kadottaa itseni rakastuessani toiseen ihmiseen. Olen jotenkin sekaisin onnesta,rakastun niin sanotusti helposti rakkauteen eli siihen tunteeseen. Olen suurimman osan elämääni elänyt tähän vuoksi yksin. Minulla on ollut hyvin vähän suhteita vastakkaiseen sukupuoleen tämän ongelmani tähden. Ymmärrän kokonaisvaltaisesti parisuhde-elämän vaikeuksia. Koska parisuhde vaatii täyttä tervettä ja kokonaista itseyttä. Maijan tavoin olen tosi siunattu sillä sain 2 lasta. Mutta vain 1 avioliitto minulla oli.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat