Hei, olisi kiva tietää onko minulla yhtään kohtalotoveria jonka kanssa voisi jakaa pahaa oloaan. Kyse on siitä että mieheni, jonka kanssa olen ollut naimisissa reilun 10 vuotta kerää kaikenlaisia naisten alusasuja, niin vanhoja kuin uusia ja enimmäkseen rintaliivejä. Hän säilyttää niitä lukitussa autotallissa, johon minulla ei ole pääsyä.Tätä on jatkunut jo ennen meidän suhteen alkua, sain sen kuitenkin selville vasta kun olimme jo naimisissa. Puhua asiasta hänen kanssaan ei voi, suuttuu välittömästi ja aloittaa mykkäkoulun, kuten tälläkin hetkellä. Jäi nimittäin taas kiinni uusista hankinnoistaan ja yritin syytä moiseen kysyä. Sairaushan tämä on, mutta haluaisin muiden mielipidettä tämän vaikeaan asiaan, miten tästä eteenpäin.
Vaikuttaa hankalalta asialta,koita saada hänelle hoitoa
Jospa sinun olisi helpompi suhtautua, kun hyväksyisit. Hän on sinun rakas aviokumppanisi. Etkö voi mennä mukaan harrastukseen. Minä olisin onnellinen jos mies (jos olisi mies) toisi kauniita alusasuja huusholliin, en antaisi hänen niistä yksin nauttia vaan, esittelisin niitä hänelle ja siitähän seuraisi vaan muuta yhteistä mukavaa? Läheisyyttä ja hyväksyntää!
Otitpa tärkeän asian esille. Minullakin on samansuuntaisia riippuvuussuhteita.
Syksyn edtessä, loka-marraskuussa alan hamuta vaatekaapin takaosasta siellä olevia
pitkälahteisia kalsareita. Selvää riippuvuutta.
Tuo on vielä suht normaalia, koska hän ei halua niitä sentään pukea itselleen ylle, vaan vain keräilee niitä, jostakin kummasta syystä.
Kerroin nimittäin täällä eräästä miehestä tuossa transu-keskustelussa: hän haluaa pukea naisten alushousut ja hameen ylleen. Sen hän tekee "muilta piilossa" kotonaan. Tuo mies ei tosin käytä meikkejä eikä peruukkia eikä kait rintaliivejäkään, mutta kuitenkin, ne tietyt naisten vaatteet on nakattava ylle!!
Joten yritä Sinä ystävä hyvä ymmärtää tällaista miehesi "keräilyharrastusta", se on asteen verran ehkä helpompaa. Toki ymmärrän, että Sinua hämmentää ja surettaa, ikävää, ettei miehesi halua kertoa enempää tuosta tilanteestaan. Koeta jaksaa!
Onhan näitä riippuvuuksia itse kullakin, minun täytyy ottaa ritsikat heti pois kun tulen kotiin.
Vaihtaa jalkaani "lökäpöksyt" että sieltä ei kiristä eikä hankaa. Pakko laittaa silmälasit jos meinaa jotakin lukea.
Tuolle aloittajalle sanoisin että laita kävelemään. Hyi hemmetti mitä pervoilua. Sairauttahan se on, mutta silti. Olen nainen, eikä minua koskaan ole kiinnostanut keräillä meisten kalsareita, ei pitkiä eikä lyhyitä. . . . . .;)
Muuan tuttavarouva löysi miehensä harrastuksen kun alkoi ihmetellä kaapissa olevien rintsikoiden outoa hajua. Kävi ilmi, että mies pitää vaimonsa rintsikoita housuissaa. Mies sai kuulemma lähteä niiltä jalansijoiltaan.
Ja höpö, höpö. Poitti ei olekaan siinä, että yhdessä harrastettaisiin. Mies saa tyydytyksen juuri salailemalla ja piilossa hypistelemällä alusasuja, ei sellainen häntä kiinnosta, jos nainenkin on hommassa mukana. Sellaista älytöntä toimintaa ei tarvitse hyväksyä. Hakekoon mies itselleen sopivamman kumppanin. Tuollaisessa suhteessa nainen riutuu, kun ei voi ymmärtää omituista miehensä harrastusta.
Keskustelun aloittajalle: Saat varmaan monia ohjeita ja mielipiteitä miehesi harrastuksesta.
Varmasti se on kiusallista sinulle, mutta niin kauan kuin se pysyy autotallissa eikä muuten haittaa elämäänne, antaisin asian olla. Ehkä hän joskus pystyy puhumaan siitä.
Tohtori ei ota täällä vastaan! Olet väärässä paikassa. Eikä ole enään kiinnostunut korvista, vaan...
Huomaa, että et ole vielä elämää kokenut!
Kirjoituksen ja aiheen aloittajalle sanon että älä ole milläsikään näistä puutteessa olevien naisten vastauksista, siis naisten joilla ei ole miestä. Nehän muka suvaitsee kaiken, toivottavasti saat helpotusta kun joku myötämielinenkin kannanotto on. Itselläni on ollut ongelma miehen salapullottelusta ja jotenkin heti ymmärsin miltä sinusta tuntuu.
Elän minäkin liitossa ja apua on haettu ja jos haluat miehesi pitää ,niin hakekaa ongelmaan apua.
T.Yks neuvonantaja vain
Kaiken karvaiset miehet teillekin kelpaa. Voi helkkari kun ei yksin kykene olemaan niin paremman puutteessa huolii kenet hyvänsä. Minä pidän riman korkealla ja omanarvontuntoni, pervot ja kahelit kierrän kaukaa.
Eihän tuokaan asia ole niin mustavalkoinen. Aloittajahan kertoi, että sai tietää miehensä touhuista vasta kun olivat jo olleet naimisissa jonkin aikaa. Varmasti on ollut järkyttävä yllätys!!
Kylläpä sitä taas mieltä pahoitetaan voivoi! Seksuaalisuus on monenkirjava asia eikä se ole keltään pois, jos joku
tykkää vaikkapa alusasuista. Olkaas nyt-aikuiset ihmiset!
Mitäpä jos ujuttaisit itsesi ja rintasi noihin liiveihin ja esittelisit niitä hänelle. Olisi sinullakin jotakin tekemistä ja yhteistä puuhaa. Eihän kukaan näe kun vedät verhot eteen ja vain kohdevalo rintsikoihin.
On tuo vähäinen vaikeus avioliitossa, saisit olla kiitollinen ja kiinnostunut, että pysyy liiviensä kanssa kotona. Voisi juosta ympäri kaupunkia hakemassa niille kantajaa.
Eivät tuohon mitkään hoidot auta enempää kuin muihinkaan seksuaalisiin poikkeamiin. Eihän tuota sairaudeksikaan voi sanoa, mutta ei n.s. normaaliakaan ole. Tunsin miehen, joka vahtasi kauppojen ikkunoissa sukkanauhaliivejä siihen aikaan, kun sellaiset oli kaikilla. En tiedä, miten vaimonsa asiaan suhtautuu, mutta kaksi aikuista lasta heillä on ja yhdessä ovat. Kerran kuljin työmatkalla miehen mukana vähän matkaa ja hän ehti jo pysähtyä näyteikkunan eteen. Mietti ääneen, että ovatkohan nuo käytännölliset. Vastasin vain asiallisesti, että ovat ne. Ei siis edes salannut mieltymystään.
Minä en saa itse minkäänlaista seksuaalista kiihottumista naisten vaatteisiin pukeutumisesta, mutta tunnen mielihyvää pukeutuessani niihin. Aloitin tämän harrastuksen eron jälkeen ja näille asusteille ja lisäksi meikeille ja peruukeille on aivan oma lukittu kaappi. Rakastin vaimoani yli kaiken mutta hän jätti minut impotenssini ja masennukseni vuoksi. Masis johtui juuri siitä kun hän aikoi lähteä. Kaiken lisäksi olin ruma hänen mielestään ja viisi vuotta aiemmin kaunis. Pari vuotta eron jälkeen aloin ostella meikkejä ja meikkasin itseni kauniiksi ja puin peruukin päähäni sekä puin itseni naisten vaatteisiin. Ulkona en ole kulkenut tässä asussa vaan tunnen mielihyvää kun teen itse itsestäni naisen jota kaipaan. Mekko ostokset olen tehnyt "lahjaksi vaimolleni" ja sovittanut sitten niitä kotona... Korkokenkien hankinta on ollut ongelma koolle 45. Rintsikoiden hankinta on myös onnistunut tähän saakka kotona sovittaen. Kaksi kertaa olen käynyt meikin opastuksessa ja tarkoitus on tässä lähiaikoina poiketa uudelleen ja samalla saisi päivitettyä meikkipussia...
Kukaan ei kysy olennaista asiaa: miten hyvin parilla menee sängyssä. Joku sanoi hurskastellen, ettei se ole "keltään pois" jos miehellä on tullainen harrastus. Minun kokemukseni mukaam fetisistit ovat huonoja rakastajia, jollain tasolla lapseksi jääneitä, ei niistä ole suurta iloa tavalliselle naiselle, koska heille kiihottuminen on jotenkin vajaata jos ei ole sitä esinettä tai vaatetta mukana seksissä. Olen ollut fetisistin kanssa, joten tiedän tämän. Menin jopa mukaankin miehen kuvioihin, vuosiksi, mutta oma tyydyttämätömyys vain kasvoi.