Hevosneulekuviosta lievitystä kipuihin
Hevosneulekuviosta lievitystä kipuihin
klo 17:47 | 13.2.2017
Ajattelin tehdä tunteidenmukaisen elämän malliksi hevosaiheisen neulekuvion, mutta jälkikäteen huomasin sen katselemisen liennyttävän tehokkaasti kipuja, ainakin päänsärkyä ja kylmänsärkyjä:
katso http://parantamisesta3.blogspot.fi/2017/02/kivut-saryt-ja-hevosneulekuvi... .
Jos tuosta apua on, niin toivoisikohan moni, jonkun neulovan sellaisen itselleen ja voisi maksaakin siitä jotakin, esim. kympin? Tuossa kai olisi olennaista, että neule olisi mukava eikä särähtävä.
Onko tässä kyse kauppaamisesta? Kirjoitukset, joihin linkki johtaa, ovat tökeröä google-käännöstä.
Luin ja ja on tosi vajavaista! Rahastuksen makua! Tunnen myötähäpeää tähtensä!
Ei ole siis kaupallinen sivu vaan tavallinen blogiteksti, shareware, blogissa, johon olen kerännyt vaikutelmiani parantamisesta. Toivoisin jonkun sellaisen katsovan, jolla nyt juuri on kipuja, vaikkapa migreeni, tai särkyjä, vaikkapa puolison avaavan sivun ja kipuja potevan jäävän kuvia katselemaan.
Mutta onhan tuossa tuo, että vähävarainen mummo voisi saada lisätuloja, jos hevosneulelappu olisi kiva jonkun neulomana eikä koneella vain tehtynä. Itselläni ainakin päänsärkyä lievitti, vaikka kuvio ei ollut niin selvä, ja kuvio oli mukavan pehmeä kädessä, jotenkin lohdullinen. Mutten siis itse ole mummoiässä.
Näenhän minä, että yrität provosoida ihmisiä. Minun kipujani ei ainkaan auttanut yhtään, päinvastoin koska ärsyttää noin vajavainen ja tyrkyttävä asenne asiaan joka on täyttä hullutusta.