Intiimialueen vaivat

Vierailija

Onko kukaan kärsinyt samoista vaivoista ja löytänyt avun ilman hormoneja?
Olen 64-vuotias ja pari kuukautta sitten alkoi vaivat intiimialueen kutinalla. Ostin apteekista geelejä, ym rasvoja, mutta ei auttanut ja sitten alkoi kirvely. Vessassa käynti oli koettelemus, koska pissatessa kirvely oli niin kova.
Ostin lisää öljyjä ja muita juttuja, mutta limakalvot olivat kuin tulessa.
Sitten mainitsin siitä lääkärille, joka kirjoitti oitis hormonipuikkoja emättimeen ja jo ensimmäisen puikon jälkeen vaivat katosivat miltei kokonaan.
En uskaltanut aiemmin käyttää hormoni valmisteita, sillä pelkään niiden aiheuttavan syöpää. Nyt oli kuitenkin pakko uskaltaa, sillä tuska oli suurempi.
Käyttäisin kyllä mieluummin muita konsteja, joten olisiko kellään antaa hyvää vinkkiä muista hoidoista?

t. mummo -47

Kommentit (3)

Vierailija

Mummolle tiedoksi että hormoonivapaita vastaavia hoitoja löytää kun etsii, kysyy vaikka apteekista tai netin kautta löytyy tietoa, ehkä täältä ei niinkään.

Vierailija

Tältä keskustelukanavalta tuskin tietoa löytää, mutta netistä voit kyllä muualta sitä etsiä . Nimeämään en eri tuotteita ala. Taas tämä kysyjämummolle.

Vierailija

Minä olen saanut avun ed. vaivoihin vitamiineista ja kalaöljystä. Alkuun aika isoja satseja E-Helokkiöljyjä. Luontaistuotekaupassa osaavat hyvin meillä neuvoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat