Eija, 54, toteutti haaveensa: "Nyt ylpeilen ihan oikealla tatuoinnillani"

54-vuotias Eija Vistbacka kyllästyi tarratatuointeihin ja marssi hankkimaan oikean.Lue koko juttu

Kommentit (13)

Suojelusenkeli

Otin tatuoinnin kun jäin eläkkeelle,itse suunittelin pienen parin sentin mittaisen enkelin,joka on nilkassa...

Vierailija

Suojelusenkeli kirjoitti:
Otin tatuoinnin kun jäin eläkkeelle,itse suunittelin pienen parin sentin mittaisen enkelin,joka on nilkassa...
!

Voiko mitään turhempaa tehdä! Menisi vaikka kuntosalille, tai ostaisi uuden puseron!

Vierailija

En ymmärrä ihmisiä, jotka pilaavat ihonsa tatuoinneilla ja lävistyksillä. Se pieni, söpö kuvio ei vanhenevassa ihossa ole enää kovinkaan kaunis. Nuoret varsinkin pilaavat terveytensä kaikenlaisilla älyttömillä muotivaatteilla ja tavoilla (mm. risat farkut ja paljaat nilkat). Miten mahtavat selvitä sitten 5-kymppisinä vaivojensa kanssa ja kuka ne lääkkeet silloin maksaa? Muotimaailma eli kaupat pitäisi panna vastuuseen terveyden vaarantamisesta.

Suojelusenkeli

Käyn kolme kertaa viikossa kuntosalilla ja parikertaa viikossa 6-7km lenkillä, puseronkin ostin👕

turhuuden turhuus

joo,samaa mieltä tatuonneista. turhuuden turhuutta. köyhää, jos ei oo muuta ylpeilemisen aihetta. nämä monet niillä ylpeilevät luulee, että muut katsovat tatskoja ihaillen mutta mä ainska funtsin aina, että mitä tonkin päässä liikkuu.

Vierailija

Enkelini antoi mulle siipensä,

ihan vaan lainaksi,

et jonnekin liihotella voisin!

Siel piirtää vaikk' kauniin perhosen

ja  hetkeks kämmenellein

siit  lentoon puhallan

kohti ystävää lähetän

sinisiipisen  perhosen!

Vierailija

En voi mitään sille kun näen jollakulla tautointeja esimerkiksi käsivarsissa, että mieleeni  tulee joku vamma tai ihosairaus. Tai sitten tämä henkilö on tehnyt autoonsa remonttia, esimerkiksi öljynvaihtoa ja kädet ovat jääneet työn jäljiltä puhdistamatta.

niin nähty

Tatuoinnit ovat ohimenevä muoti-ilmiö. Sitä ihmettelen, että jotkut vanhuksetkin ovat menneet tähän mukaan. Taas kerran tuli todistetuksi, ettei ikä ja vanheneminen välttämättä tuo mukanaan arvostelukykyä ja viisautta. He, jotka nyt ottavat nykyään tatuointeja, ovat jälkijunassa. Juna meni jo. Tatuoinnit ovat "jo niin nähty, menneen talven lumia". Nyt trenditietoiset julkkikset poistattavat tatuointejaan kalliiseen hintaan. Pari vuotta kun menee niin tatuoidut ihmiset ovat paariaa ja häpeilevät tatuointejaan ylpeilemisen sijaan.

Kevät

Otin itsekin tatuoinnin 51 vuotiaana. Kaunis perhonen olkapäällä. En kadu ja ihmettelen noita moittivia kommentteja. Kuka tietää nyt uuden nelijalkaisen ystävän saavuttua kotiin voi minultakin vielä löytyä tassu tatuointi. Eletään omaa elämäämme, se ei ole muilta pois.

Vierailija

Onhan tatuointi jokaisen oma asia, mutta kun tänäpäivänä on tapa kaikkea julkisesti esitellä itsestään ja silloin arvostellaan ja mitä ilkeämmin :( Kuvastuu siitä hyvinkin ihmisten tämänhetkinen henkinen mielentila.

Kun ihminen on nuori, on hän kaunis. Tatuointi on ok. Ja nuori ei ajattele miltä se näyttää kolmenkymmenen vuoden päästä. Pitäisikö miettiä? Mutta kun ihminen vanhenee ja laitattaa sen hoitamattoman rasvaisen ja kurttuisen ihon päälle, on siinä arvostelukyky unohtunut.

Vierailija

En ymmärrä sitä miksi ihminen ottaa tatuointeja. Ennen vanhaan vankilakundit ja merimiehet ottivat tatuointeja mutta nyt vanhatkin ihmiset pilaavat ihonsa niillä.  Piirrelkää ihmeessä vaikka mustekynällä kuvia vartaloonne jotka sitten voitte pestä pois kun järki tulee taas elämäänne. Pikkupoika viime keväänä ei halunnut mummoaan kevätjuhlaan ilman villatakkia kun häpesi mummonsa tatuointia.

Vierailija

Jokainen laittaa iholleen mitä parhaaksi näkee. Itse en ikimaailmassa halua yhtä ainuttakaan tatuointia. Inhoan niiden katselemistakin.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat