Vierailija

Ruotin väkilukuun kuuluu alkuperältään suomalaisia 7.2% siis ruotsinsuomalaisia, joko pitäisi ajaa suomekieltä ruotsalaisiin kouluihin toisena äidinkielenä?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ruotin väkilukuun kuuluu alkuperältään suomalaisia 7.2% siis ruotsinsuomalaisia, joko pitäisi ajaa suomekieltä ruotsalaisiin kouluihin toisena äidinkielenä?

Ruotsi hoitaa itse omat asiansa ja Suomi omansa. Se siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruotsinsuomalaille riittäisi pakkoenglanti. Sillähän pärjää Suomessakin.

Eipä se taida ihan noin mennä! Koska kirjoitin Ruotsin kansalle ajateltuna Suomen kielen opiskelua. Niin oltaisi tasoissa.

Vierailija

Nyt vähän huumorimieltä aloittajalle! Tasanhan eivät ole koskaan käyneet onnen lahjat ja nallekarkit suomalaisten ja ruotsalaisten kesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän huumorimieltä aloittajalle! Tasanhan eivät ole koskaan käyneet onnen lahjat ja nallekarkit suomalaisten ja ruotsalaisten kesken.

No kuule...huumorista tää aloitus lähti, että sillai :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kuule...huumorista tää aloitus lähti, ja tartuit, niin oli tarkoituskin, että sillai :)

ps. sikstoisek koska mikään on mennyt tasan ihmisten kesken? Onnesta puhumattakaan!

Jos menis tasan, en täällä määkään vajaana määkis!

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kuule...huumorista tää aloitus lähti, ja tartuit, niin oli tarkoituskin, että sillai :)

ps. sikstoisek koska mikään on mennyt tasan ihmisten kesken? Onnesta puhumattakaan!

Jos menis tasan, en täällä määkään vajaana määkis!

ps.

:)  ...Voi ,voi kunmää en muistanu, määhän oon suamalainen, hyvä että muistin, niin sitte muistin kirjautuaki, että ette mua huusiannatytönhuitukaksi luule.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat