ET-netin keskustelupalsta.

Vierailija

Aikamoinen pettymys on ollut ET-netti.Kunnon keskusteluja ei synny sitten millään.
Aina on joku lynttäämässä toisten mielipiteet ja pitää omiaan oikeutetumpina,kuin muiden.
Se,että voi anonyymisti kirjoittaa,mahdollistaa aika ronskitkin kielenkäytöt ja haukkumiset.
Toki,jos haluaa leppoisasti kertoilla ja jaaritella kuulumisia välittämättä,vastaileeko sinulle kukaan tai ei,
niin siihen tämä on oonnen omiaan.
Mutta,pari vuotta tätä kesti,en viitsi enää vaivautua.
Itseasiassa olenkin jo löytänyt toisen,paljon mielekkäämmän kanavan.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

No tässähän tämä keskustelun taso tulikin jo koht,siltään esille.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä tästä asiasta.

Vierailija

On se jännää :) jokainen vaan odottaa, että joku antaisi aiheita, tekisi valmiiksi keskustelun johonka olisi mukava hypätä "kurkkaamaan", valmiiseen keskusteluun, että mitenkäs täällä menee.
Siihen se sitten jää.
Miksi odotta, että "joku muu" saa aikaan elämässäsi kivaa ajankulua.
Vaadimmeko tai panostamme itsestämme täällä liian vähän, tai ei vaan ole mitään mielipidettä mistään, joita vois jaella toisten iloksi ja kiusaksi. Sitten siihen on tyytyminen!

Kun käy, kuin minulle, että viihdyn täällä aika useasti - tulee siitäkin ikävää palautetta, kun - päivystät- ilmeisesti niiltä joilla ei ole muuta, kuin arvostelun sana sanoa.
Minusta täällä on montakin ajankohtaista ja mielenkiintoista aihetta keskuteluissa menossa.
Jokainen keskustelee kuin tuntuu mukavalta ja kiinnostavalta. Sinulle klo 11:59 tervemenoa vaan viihtymään ja pois turhat arvostelut.valone

Vierailija

No ei oikein tule kunnon keskustelua, joutavista arkisista askareistä väännettään juttua, maailman meno ei tunnu enää kiinnostavan pieruketju oli hyvä osoitus siellä puhallettiin paskaa urakalla viikkokaudet, Japanin rankka sade katastofista ei taidettu juurikaan olla huolissaan, priorisointia tämäkin.

Vierailija

Anonyymi klo.12.38 kirjoitti asiaa.

Onhan täällä keskusteluketjuja ihan jokaisen mielen mukaan.
Sana on vapaa osiossa 1373 erilaista.
Ystävyys ketjussa 246 eri aiheista ja jopa Kulttuuria löytyy 141 aiheen verran.

Jos ei uutta aihetta löydy niin kaivaa esille jonkun vanhan, niin katsotaan kehittyykö juttua.

Itelläni ei ole mitään halua avata uutta , ja olen huomannut että jotkut mielenkiintoiset aiheet saavat muutaman mielipiteen. Tämän jälkeenhän aihe väännetään suorastaan pilkkalaulannaksi.

Vierailija

Aivan,minunkin mielestäni on ollut paljon hyviä aiheita,kunnes joku sitten rupeaa tölvimään ja haukkumaan.
En ole niin herkkänahkainen,että ottaisin itseeni,
mutta keskusteluhan siinä kärsii ja kuka sitä viitsii enää keskustellakkaan,
kun heitetään asiaan kuulumatonta herjaa väliin.

Vierailija

Lainaus:

Aivan,minunkin mielestäni on ollut paljon hyviä aiheita,kunnes joku sitten rupeaa tölvimään ja haukkumaan.
En ole niin herkkänahkainen,että ottaisin itseeni,
mutta keskusteluhan siinä kärsii ja kuka sitä viitsii enää keskustellakkaan,
kun heitetään asiaan kuulumatonta herjaa väliin.

Otetaan sekin huumorilla ja mennään eteenpäin; joku sellaisestakin herjan heitosta päiväänsä sisältöä saanee.

Vierailija

Uutisissa on aivan tarpeeksi maailman kauheuksia.Miksi niitä täällä ruotimaan?Tää on TOSI HYVÄ FOORUMI kaikelle kivalle ja vähemmän kivalle.Mielenkiinnolla täällä katselen ja välillä hymyillen.Tälläistä tarvitaan ikä immeisiä viihdyttämään.Hyvää jatkoa!!

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
Eritoten kirjoittajien itseottamia kuvia,mm.luonto-ja eläinkuvia on hauska katsella.

Vierailija

Minä pidän puutarha-osiosta,siellä on asiallisia kirjoittelijoita ja sieltä saa tarvittaessa hyviä neuvoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat