Ajatustenvaihtoa kanssasi

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen vuoden verran opetellut ns. vapaaherrattaren elämää. Pitkä työura takana, eikä suuresti intoa uutta uraa luomaan/etsimään. Eli jatkan samaan malliin. Vapaalle jäädessäni olin alussa lähes eufoorisessa tilassa. Nukuttuani kaikki väsymykset ja univelat pois, aloin miettiä mitä kaikkea kivaa nyt voinkaan tehdä, kun kerrankin on aikaa.
Monenlaista mukavaa on tullut tehtyä ja koettua, mutta edelleen olen "kiinni menneissä", eli joudun muistuttamaan itselleni ettei ole kiire minnekään, ei tarvitse potea suorituspaineita tekemättömistä töistä jne. - Yksi asia, jota etukäteen en osannut kuvitella oli se, että useimmat ystävistäni ovat vielä työelämässä. Eli en pysty päiväsaikaan heitä tapaamaan, kuin satunnaisesti heidän ruokatunnillaan tms.
Kaipaisin kovasti välillä juttuseuraa, ajatustenvaihtoa, joko silmittäin tai vaikkapa kirjoitellen. Löytyisköhän täältä?

Kommentit (1)

kesäheinä4
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei! Kerro vähän, mitä olet vuoden aikana tehnyt. Mielestäni naiset ovat nokkelia keksimään mielenkiintoisia harrastuksia, kunhan tosiaankin ensin lepäävät kaiken työelämän väsymyksen pois.
Itse olen kylläkin vain osa-aikaeläkkeellä, mutta sekin antaa jo huomattavasti enemmän vapautta harrastaa.
Onko sinulla lastenlapsia?
Jos ovat jo kouluikäisiä, heistä on jo seuraa retkille, kirjastoon ym.
Olen itse tänä kesänä retkeillyt erämaassa laavulla useamman kerran nauttien nuotio-ruoasta ja -kahvista.
Taidekeskus Salmela on myös joka kesä kohteenani. Ja tietenkin lastenlasten kanssa oloa.
Toivottavasti saat muitakin yhteydenottoja!
Minä olen joskus vähän lyhytsanainen, mutta pidän kyllä mielelläni yhteyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat