Olympialaiset

Vierailija

Pääsevät tänään kunnolla alkuun TV-2:lla klo 10:20 alkaen nyt on mitä seurata oikein tuutin täydeltä.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Mummoja ei mäy urheilu kiinnostavan, kerronpa silti, että tänään suomalainen kilpailee ilmakivääri ammunnassa.

Vierailija

Lainaus:

Mummoja ei mäy urheilu kiinnostavan, kerronpa silti, että tänään suomalainen kilpailee ilmakivääri ammunnassa.

Osataan me muutkin lehtiä lukea. Ja joka tuutistahan tuota tietoa tulee niin mummoille kuin vaareillekin. Ans kattoo nyt miten menee hutei taivaan tuuliin.

Vierailija

Suomalainen judoka tippui lähes alkukahinoissa, toisen kamppailunsa hävisi Korealaiselle, harmin paikka ei tullut siitä mitalia.

Vierailija

Pyöräilykisassa on enää muutama kymmenen kilometriä jäljellä, jolloin voittaja selviää, ei taida olla suomalaisten heiniä, jännää silti.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hienoa, kun Anu Nieminen voitti sulkapallossa. Toivotaan hyvää jatkoa hänelle. Uimareille kävi tosin kehnommin,mutta onhan heill vielä jäljellä muutama kisa. Suomalaiset pyöräilijät eivät taida olla kärkijoukossa. Olen hiukan vähemmän katsonut pyöräilyä, vasta vähän aikaa sitten aloin seurata. Pidetään peukkuja, ettämenisi hyvin.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Katselin Olympialaisten avajaisista muutaman kuvan iltapäivälehtien nettisivuilta ja se riittää mulle.
Onneksi telkussa on muitakin kanavia, kuin sitä urheilua !

Uutisissa kuitenkin toitotetaan moneen kertaan, JOS joku suomalainen menestyy. Kuuntelen yleensäkin enemmän radiota, harvoin katson telkasta mitään, mutta nyt on ns. "pitkä viikonloppu".

Tuosta näkymästä tykkäsin, vaikka onkin lavastettu.

Vierailija

Minä kuuntelen "normaali oloissa" radiota aamupäivisin ja iltaisin katson telkkua, nyt teen kuitenkin poikkeuksen koska kisat tulee päivälläkin tv:stä.

Vierailija

Yleisurheilussa saattaa käydä tällä kertaa niin, että suomi jää ilman mitalia, keihäs miehistä Manniolla lienee pienen pieni mahdollisuus edes jollekkin mitalille, mutta epävarmaa on.

Vierailija

Suomalaisella olympiaurheilulla on takanaan loistava tulevaisuus. Olympiaurheilu on nykyisellään kansallinen katastrofi. Nykyinen kilpaurheilu on suomalaisen yhteiskunnan syöpä. Epätoivoinen ja turha kansainvälinen menestyspaine pyärittää valtavaa koneistoa, joka koukuttaa tuhansia nuoria ihmisiä ahnehtimaan urheilumenestystä tärkeämpien yhteiskunnallisten tavoitteiden sijaan.

Terve sielu terveessä ruumiissa pitää varrmasti paikkansa. Lisää resursseja kansallisiin kuntourheiluprojekteihin. Kyykyttämiseen koulutetut ihmisiset eivät osaa enää tunnistaa totuuksia urheilu-uutisista. Kuinka monta urheiljaa on jo olympialaisten toisena päivänä karsittu loppukilpailuista tai muuten valmiita kotimatkalle. Saako yksiköön urheilupomo paluulippua epäonnistujien seuraan? Miksi tästä "huvista" pitää kaikkien maksaa?

Vierailija

Sinä olet viisauksissasi hakoteillä, lienet jonkin sortin sosialisti, ei ketään laiteta kisoista pois epäonnistumisen takia, vaan siksi että hänen kohdaltaan kisat ovas ns. ohi jos ei esim. jatko kilpailuun kykene etenemään.

Vierailija

Ei voisi minua juuri mikään vähempää kiinnostaa kuin olympialaiset nykyään. Ennen ehkä jonkin verran vielä innostivat,
silloin kun suomalaiset pärjäsivät paremmin. Nyt ei minulla ole televisiotakaan enää, mutta ennenkin vain harmittelin,
kun kaikki hyvät ohjelmat jäivät pois urheilun takia. Heti kun joltain kanavalta kuului sana "Olymp-", niin minulla kuului "click" (kun vaihdoin kanavaa). Kuntourheilu kyllä - kilpaurheilu-rääkki + doping ei.

Vierailija

Eurosport kanavalla alkaa jo heti klo. 9:00 jälkeeh lähetykset Lontoosta, kaikki joukolla seuraamaan.
Ylen kanavita tuntia myöhemmin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat