Uskallatko käydä ennustajalla

Vierailija

Haluaisitko tietää mitä elämässäsi tapahtuu?Uskotko ennustajiin?
Minua tulevaisuus kiinnostaisi mutten varmaan uskalla mennä kuulemaan.Yhtä henkilöä on paljon kehuttu että hänen ennusteet pitävät paikkansa,mutta eiköhän tämä meidän elämä ole ennalta "ohjelmoitu"

Kommentit (8)

Vierailija

Ei taida kannattaa yrittää kurkkia tulevaisuuten, tosi tylsää elää samat jutut uudelleen.
Minulle on kerran kerrottu tarina, (näin sitä luonnehdittiin) josta tulikin tulevaisuudenkuva ihan sellaisenaan.
Siinä oli itselleni jopa niin uskomattomia kohtia, että kuunnellessani muistan ajatelleeni jotain sen tapaista kuin:
"Puhu sinä, minä pitelen hevosta.." Totta niistä kuitenkin tuli.

En usko yhtään korteistakatsojiin tms., ihmistuntemukseen perustuvaa hööpötystä.

Vierailija

Joskus nuoruudessa tuli sekin kokeiltua uteliaisuuttani, mutta en kyllä ottanut niitä puheita tosissani. Meitä oli työpaikalla useita jotka kävivät saman ennustajan luona ja sitten totesimme että lähes samat asiat oli kerrottu jokaiselle vähän eri muodossa. Iäkäs mamma oli tämä ennustaja eikä hän määrännyt mitään palkkiota, maksu oli silloin vapaaehtoinen. Itse en halua uskoa ennustuksiin, tuskinpa kukaan siihen pystyy ja eikä ole tarvettakaan. Elämänkulkumme on määrätty ehkä jossain muualla. Mutta en myöskään hyväksy sitä että herkkäuskoisia rahastetaan törkeästi noilla puhelimitse toimivilla "hyvillä ennustajilla".

Vierailija

Nuorena kävin muka maan parhaalla ennustajalla. Se ei tiennyt mitään. Kun kysyin erästä asiaa, hän sanoi että ei ymmärrä mistä puhuin.
Väitti että minulla tulee olemaan 2 tyttöä ja poika. Olisin kuin Abrahamin Saara jos vielä saisin pojan. ;D

Asiaan.
Raamatussa kielletään menemästä ennustajille. Kysyköön mieluummin Jumalalta. Näin on.

Eräs ystäväni kyseli ennustajilta ja laaditti horoskooppeja.
Myi asuntonsa kun he käskivät. Menetti paljon rahaa siinä.

Vierailija

Naapurini kertoi käyneensä ennustajalla Tukholman-reissullaan, siitä on jo monen monta vuotta. Kun hän meni huoneeseen, ennustajanainen alkoi luetella asioita, joita oli tapahtunut naapurini menneisyydessä. Kylmät väreet vaan kulkivat pitkin selkäpiitä, sillä ne olivat niin yksityiskohtaista tietoa, ettei vieras olisi millään voinut tuota kaikkea tietää.
Myös naisen tulevien lasten lukumäärä ennustettiin, ja yksi keskenmeno.
Nämä kaikki toteutuivat sittemmin, ja moni muu.
Kerrotaan, että Aino Kassinen olisi tiennyt paljon ja auttanut monia. Jopa ministerit ja muut silmäätekevät kävivät hänen vastaanotollaan. Eivätkä ne kaikki voineet hyväuskoisia hölmöjä olla, ei esimerkiksi Johannes Virolainen.
Itse en menisi ennustajalle, olen niin helposti masentuvainen. Jos jotain ikävää sanottaisiin, miettisin sitä vaikka kuinka kauan, enkä edes yrittäisi ponnistella elämässä eteenpäin. Tieto lisää tuskaa, autuaita ovat yksinkertaiset ja tietämättömät.

Vierailija

Niin, miksi ihmisen pitäisi tietää elämäänsä eteenpäin. Luojan viisautta , että vain Hän sen tietää ja näyttää omilleen askeleen kerralla.Joka tietoa lisää (ennustajat) ,se myös tuskaa /pelkoakin lisää.

Ennustajissa on varmaan ihan huijareita, mutta sitten on olemassa tietäjähenki (Raamatussa tosiaan kielletään ottamasta yhteyttä sellaiseen) ja sellaisen vallassa olevat ennustajat voivat tosiaan tietää mitä vaan ihmisen elämästä.
Riskinä on sitten tavallaan toteuttaa niitä ennustuksia tavalla tai toisella.Tietäjähenki on persoonallisen Pahan inspiroimaa, joten niiltä tulevista ennustuksista puuttuu aina jumalallinen rakkaus ja hyvyys sekä lohdutus.

Jumala kun näyttää tulevia askleeen kerralla, niin siinä on aina Hänen rakkautensa ja armonsa , hyvyytensä sekä lohdutuksensa mukana.

Vierailija

Todellakin on viisasta karttaa kaikenlaista ennusteluun liittyvää.
Siinä antautuu tekemisiin semmoisten voimien kanssa jotka vahingoittavat ihmisen psyykeä.

Parempi pyrkiä pitämään oman elämänsä langat omissa käsissä kuin alkaa toteuttaa ennustajan
mieleesi loihtimia kuvia...

Vierailija

Lainaus:

Haluaisitko tietää mitä elämässäsi tapahtuu?Uskotko ennustajiin?
Minua tulevaisuus kiinnostaisi mutten varmaan uskalla mennä kuulemaan.Yhtä henkilöä on paljon kehuttu että hänen ennusteet pitävät paikkansa,mutta eiköhän tämä meidän elämä ole ennalta "ohjelmoitu"

Kyllä niitä maailmanlopun ennustajiakin liikkuu noissa lahkolaisissa piireissä. Luultavasti en ole ikäni puolestakaan näkemässä sitä ns. mailmanloppua, vaikka haluaisin nähdä sen ennustajan ennen kuolemaani, ihan mielenkiinnosta häntä kohtaan ja onko hänellä kalenterissaan se päivä jo tiedossa.
Tälläista se ennustaminen on, helppoa kun heinänteko, huomenna saattaapi sataa tai voipi olla,että onkin satamatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat