Jussi 238

Ihan mukavia ihmisiähän nuo Palsamäet ovat, MUTTA...
Hieman ampuu yli nuo rakkausstoorit eri lehtien palstoilla.
Ymmärrän senkin, että kaikki hyöty on otettava nykyisestä sukseesta.
Vaan, jos ampuu liikaa yli niin menee liian ällöksi.
En tykkää

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa Palsanmäet ja Markku. Rehevää huumoria. Kiitos.

Katson aina heitä.

Jes! Niin on aito, että melkein feikki!

Vierailija

Jussi 238 kirjoitti:
Ihan mukavia ihmisiähän nuo Palsamäet ovat, MUTTA...
Hieman ampuu yli nuo rakkausstoorit eri lehtien palstoilla.
Ymmärrän senkin, että kaikki hyöty on otettava nykyisestä sukseesta.
Vaan, jos ampuu liikaa yli niin menee liian ällöksi.
En tykkää

Millä aseella Palsamäki vaimoaan apui? karkkipyssyllä vai?Ja kadekin oot vielä kaiken lisäksi!

Tuntemani Jussit ovat törppöjä ja varsinkin se yksi joka kaiveli oikein tikulla vaimostaan vikoja. 

Tosikolle romanttisuus on kauhistus. Tosikko on myös aina sivistymätön törppö. Meitähän riittää, eikö?

vierailija

Minä olen saanut tarpeekseni televisiossa tietyistä ihmisistä, joita näkee alvariinsa niin tekotehdyissä ohjelmissa, että ihan ällöttää. Palsanmäet ovat yhdet, sitten Riku Nieminen, Jethro Rostedt, Ville Haapasalo ja Aku Hirviniemi. Saisivat etsiä jo  muualta töitä, kun eivät osaa kuin ärsyttää.

Vierailija

[quote=vierailija]Minä olen saanut tarpeekseni televisiossa tietyistä ihmisistä, joita näkee alvariinsa niin tekotehdyissä ohjelmissa, että ihan ällöttää. Palsanmäet ovat yhdet, sitten Riku Nieminen, Jethro Rostedt, Ville Haapasalo ja Aku Hirviniemi. Saisivat etsiä jo  muualta töitä, kun eivät osaa kuin ärsyttää.[/quote

.

Olen todennut pitkälti tuon saman enkä yli vuoteen heitä katsellut, enkä katsele. Palsamäistä   tykkäsin, he eivät näyttele  OVAT omia itsiään.

Vierailija

Olen vierailijan kanssa ihan samaa mieltä, kyllä oksettaa. Eniten oksettaa tuo Rostedt ja Haapasalo jotka humalassa  heiluvat TV:luparahoilla pitkin maailmaa. Eivät he mitään positiivista kuvaa suomenmaasta ja kansasta anna olemuksellaan.

Vierailija

Suomen huutokauppakeisari-ohjelman saisi lopettaa.  Vanhaa roinaa myyvät ja koko maakunta kerääntyy paikalle että josko sattuisi naama näkymään televisiossa. Rouva näyttelee tatuointejaan vähissä pukineissaan ja puolivillaiset jutut täydentävät ohjelmaa. Kai se maaseudulla menee kansaan. Kiitos ei, ohjelmalle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomen huutokauppakeisari-ohjelman saisi lopettaa.  Vanhaa roinaa myyvät ja koko maakunta kerääntyy paikalle että josko sattuisi naama näkymään televisiossa. Rouva näyttelee tatuointejaan vähissä pukineissaan ja puolivillaiset jutut täydentävät ohjelmaa. Kai se maaseudulla menee kansaan. Kiitos ei, ohjelmalle!

Oletpa todella ilkeän kateellinen. Yäk sinulle!

Vierailija

Katson joskus kyseistä ohjelmaa, koska kaikki vanhat esineet kiinnostavat. Huutokauppakeisarin vitsit ovat kyllä ala-arvoista junttihuumoria, ehkä jotkut niistäkin pitävät. Uuusinnat voisi jättää vähemmälle, mutta halvalla tehdyt ohjelmat ovat hyvää täytettä parempien puutteessa.

Vierailija

Eipähän Akin, Helin ja Markun ohjelmassa ainakaan kiroilla. Monessa televisio ohjelmassa näin tapahtuu. Katson myös Hyvät kaupat, jossa esiintyy Aki, Jetro ja tämä kolmas mies, jonka nimeä en nyt muista. Haapasalon ohjelmia seurailen mieluusti.

Ei tätä elämää kannata niin vakavasti ottaa, pitää olla erilaista huumoria. Isekin sorrun joskus kaksimielisyyksiin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat