Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Ainakaan keskustelupalstojen perusteella ei toedossa ole mitään mukavaa seuraa.

Taas keksitkin...kuinka monta tunnet henkilökohtaisesti? On aivan eri asia kirjoitella täällä, kuin kohdata silmästä silmään ja kasvoista kasvoihin! Pessimismin huippu olet!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Taas keksitkin...kuinka monta tunnet henkilökohtaisesti? On aivan eri asia kirjoitella täällä, kuin kohdata silmästä silmään ja kasvoista kasvoihin! Pessimismin huippu olet!

Tosiasiaahan tuossa kerrottiin. Miten siellä risteilyllä nämä kirjoitajat olisivat toisen oloisia?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Tosiasiaahan tuossa kerrottiin. Miten siellä risteilyllä nämä kirjoitajat olisivat toisen oloisia?

Kas kun näkis puhujan ilmeet esim.! Tyhmiä kyselet?

Vierailija

En ole seurannut keskustelupalstaa, nyt satuin vilkaisemaan. Ei ETlehden lukijakunta muodostu yksinomaan edellisenkaltaisista, epäkohteliaista ja tylyistä ihmisistä?! Tule, herranmies, risteilylle: tapaat iloisen, sorjan ja elämäänsä tyytyväisen karjalanneidon. Hae vaikka tanssiin. A-L

Vierailija

Lainaus:

Herranpieksut: herrasmiestä tarkoitin. Herranmiehistä en välitä. A-L

No niin, siinä meni mahdollisuus.....

Vierailija

Joopa joo, varmaan sen verran hinnakas risteily, ettei rahat riitä. Ainakaan minulla. Että elvistelkää te ökyrikkaat sitten. ja jos ei muuta ole kuin tanssia niin miksiköhän sinne edes lähtisin.

Vierailija

http://www.nettiet.fi/teemat/lukijaedut/art5741-Tule-et-lehden-risteilyl...
Tule et-lehden risteilylle!
--------------------------------------------------------------------
Ohjelma 1.10.

Lokakuun lukijamatkamme alkaa tervetulotilaisuudella, jossa paikalla on päätoimittaja Riitta Korhonen. Kuulemme hyvinvoinnin monitoiminaisen Eija Holmalan luennon, jonka jälkeen vietämme mukavan hetken laulaen yhteislauluja. Paluupäivän aamuna on vuorossa ravitsemusasiantuntija Paula Heinosen luento.

Hinnat

et-lehden tilaajille ovat
55 e/hlö B-hytissä, kun 2 henkilöä hytissä. Normaalihinta 83 e/hlö.
65 e/hlö A-hytissä, kun 2 henkilöä hytissä. Normaalihinta 99 e/hlö.

Hytit ovat 1–4 henkilölle. Kysy myynnistämme etuhinnat, kun hytissä yöpyy muu määrä kuin 2 henkilöä.

Hinta sisältää risteilyn valitussa hyttiluokassa, tervetulojuoman, meriaamiaisen, lounaan laivan buffet-ravintolassa, et:n oman ohjelman ja polttoainelisän.

Lähtö Helsingin Länsiterminaalista (Länsisatama, Jätkäsaari) 1.10. maanantaina klo 18.30. Laiva on Baltic Princess.
------------------------------------------------------------------------
Tämän risteilyn joku positiivinen keskustelun aloittaja
onkin jo valmiiksi arvostellut, ja ennen kaikkea mukaan
lähtevät lukijat/keskustelijat :)

Sinun kannattaa ihan ehdottomasti pysyä vain itsesi seurassa...
Siitä ei seura enää parane. Iloista päivää sinulle!
-------------------------------------------------------------------------
Anonyymi 02.08.2012 07:44
Joopa joo, varmaan sen verran hinnakas risteily, ettei rahat riitä. Ainakaan minulla. Että elvistelkää te ökyrikkaat sitten. ja jos ei muuta ole kuin tanssia niin miksiköhän sinne edes lähtisin.

Älä ihmeessä lähde, jos 55-65 euroa tuntuu ökyrikkaiden jutulta :)

Vierailija

Kumpi sitten tärkeämpi on, oma elämä, vai lapsen lapsen hoito. Eihän tuosta mihinkä laivalle lähdetä,eikä uusia ystäviä tavata.

Vierailija

Lainaus:

Kumpi sitten tärkeämpi on, oma elämä, vai lapsen lapsen hoito. Eihän tuosta mihinkä laivalle lähdetä,eikä uusia ystäviä tavata.

Ilman katkeruutta! Sen minkä itse valitset!

Vierailija

Ajatusleikkiä ristelystä.

Mitähän, jos osallistujille ripustettaisiin kaulaan lappu,- nimimerkillään kirjoitttaville siinä lukisi heidän nimensä.
Anonyymeillä siinä lapussa lukisi pari heistä mieleenjäänyttä kirjoitustaan.
Näitä palstahäirikköjähän ei siellä näkyisi kun eivät sinne täältä joutaisi kaiken keskustelun tulppaamisiltaan,- törkykirjoitteluiltaan.

Itse jätän suosiolla edun puolen suomen päässä asuvana käyttämättä likempänä asuvalle,- hauskaa risteilyä vain osallistujille!

Vierailija

Lainaus:

Ajatusleikkiä ristelystä.

Mitähän, jos osallistujille ripustettaisiin kaulaan lappu,- nimimerkillään kirjoitttaville siinä lukisi heidän nimensä.
Anonyymeillä siinä lapussa lukisi pari heistä mieleenjäänyttä kirjoitustaan.
Näitä palstahäirikköjähän ei siellä näkyisi kun eivät sinne täältä joutaisi kaiken keskustelun tulppaamisiltaan,- törkykirjoitteluiltaan.

Itse jätän suosiolla edun puolen suomen päässä asuvana käyttämättä likempänä asuvalle,- hauskaa risteilyä vain osallistujille!

Ei ollut mitenkään positiivinen kirjoitus, kuitenkaan. Alku alkoi ihan hyvillä ajatuksilla, mutta miks täytyy mainita palstahäiriköistä, törkykirjoittelijoista, ikään kuin ilmoittaakseen, etten minä itse sellainen ole. Hyvää tarkoitit, ja pysy vain hyvällä linjalla, kun just ei kukaan häirikkö hyökännyt....---?....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat