Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Terveys Aamulla vai illalla – onko halulla päivärytmi? klo 7:02 | 8.4.2017 Lukijan tekee mieli seksiä enemmän aamulla kuin illalla. Miksi? Lue koko juttu Aamulla vai illalla – onko halulla päivärytmi? Kommentit (1) 67v- 1/1 | klo 13:51 | 11.4.2017 Minä haluan seksiä aamulla ja illalla aamun jälkeen olen virkeä illalla rupeaa haluttaan ja sitten nukkumaan Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Terveys Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Terveys Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
67v- 1/1 | klo 13:51 | 11.4.2017 Minä haluan seksiä aamulla ja illalla aamun jälkeen olen virkeä illalla rupeaa haluttaan ja sitten nukkumaan Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Minä haluan seksiä aamulla ja illalla aamun jälkeen olen virkeä illalla rupeaa haluttaan ja sitten nukkumaan