Oletko kissa vai koiraihminen!?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vai kenties hevosihminen. Vai etkö voi sietää eläimiä ollenkaan.
Meitähän on joka lähtöön. Jollakin voi olla kaikkia em eläimiä.

Itse kyllä pidän kaikista eläimistä, mutta kuitenki, olen eniten koiraihminen.
Joskus ollut kyllä kissakin, sekin oli ihan kiva.
Yleensä kuitenkin karvanen kaverini on koira.
Se koiran yleinen elinikä on rodusta riippuen 8-13 vuotta. Kyllä se aina
ontotinen paikka ja surun päivä, kun siitä ystävästään joutuu luopumaan.
Minun kohdalleni on sattunut niin, että minä olen joutunut ne päätökset
tekemään. Vaikka se on kovasti vaikeaa ja itkun paikka niin kyllä se on
helpotus vanhalle sairaalle koiralle, kun pääsee taivaisille metsästysmaille.

Kommentit (13)

Vierailija

Sekä että. On ollut molempia yhtä aikaa, tällä hetkellä kaksi koiraa. Ihania kavereita ovat ja suru tulee puseroon aina, kun niistä joutuu luopumaan.

Vierailija

La mer, olet varmaan vastuullinen kissan/koiran omistaja ollut, se on hienoa ja mielestäni onkin tosi tärkeää aina miettiä pystyykö eläintä hoitamaan, ennen kuin sellaisen ottaa itselleen.
Itse olen lähinnä kissaihminen, mutta on meillä koirakin. Se on suomen ajokoira ja lähinnä mieheni vastuulla. Lenkillä kyllä käyn minäkin tämän koiran kanssa.
Eläimistä luopuminen on aina rankkaa, minäkin itkin entistä kissaa (joka eli vain 4 vuotta) varmaan viikon verran, töiden jälkeen kotona ja salaa muilta. :(

Vierailija

Pidän kaikista eläimistä, jopa kerällä uinaileva kyy voi olla todella kaunis katseltava.

Kaikkein eniten pidän kuitenkin koirista, jotka ovat sattuneet meillä elämään yli 14-vuotiaaksi. Nykyinen on 11,5 v vanha. Luopuminen on aina kovaa, mutta jo lemmikin ottaessaan on paras muistaa sen ikähaitari ja olla iloinen, jos se venyy luvattua pidemmäksi.

Vierailija

Vaikka kaikista eläimistä pidänkin,olen silti kissaihminen,meillä lähes kymmen vuotias kissa neiti,joka osallistuu
keskusteluunkin välillä,kommentoiden" kurnuttamalla" kun kuulee ihmisten juttelevan jostain.

June.A
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä pidän molemmista koirista sekä kissoista.Koiraa ei ole koskaan ollut mutta kissoja kylläkin.Olen mielestäni kuitenkin kissaihminen enemmän.Tällä hetkellä ei ole kissaakaan koska viimeisestä kissasta kun jouduimme luopumaan päätimme ettei enää oteta kissaa koska se voi elää pitempään kuin me.Mieskin oli jo sen verran sairas että katsoimme paremmaksi silitellä vain toisten kissoja ja koiria.Lisäksi oli tosi raskasta kun kissasta oli pakko luopua.Emme enää halunneet kokea sitäkään surua.

Kuvassa oleva kissa ei ole meidän.Albumissa kylläkin on kissojemme kuvia mutta ei ole tullut skannattua niitä tänne.

Vierailija

Kyllä kissat ovat ihania. Itsellä nyt yksi kissa.
Sehän on kuin aviopuoliso, ymmärtää kaiken puheenkin.
Osaaolla häijyn ilkeä ja kiukuttelee. Toisena päivänä
rakastava ja hellä.
Sellainen on meidän Miiru.

Vierailija

Kissan ystävä jo muutaman vuoden iästä saakka lähes aina on mulla kissa ollut, nyt on kaksi, 5v neiti, 8 vuotias herra.
Näin on näreet.

Vierailija

Minä pidän koirista ja kissoista, pidän myös hevosista. Yksi ihanaakin ihanampi koira on ollut, kissoja useampikin elämäni varrella. On kerrottu, että pikkutyttönä olin itkenyt aivan valtavasti yhden kissan kuolemaa. Hämärä muistikuva on asiasta, oon ollut niin pieni etten itse kunnolla sitä tapausta muista.

Koiramme oli niin rakas minulle, että vasta kaksikymmentä vuotta sen kuoleman jälkeen minä raaskin hävittää muistona säilyttämäni ison koirankarvatupsun.... ja silloinkin itkun kanssa... Hevosista minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kovasti pidän niistäkin, ja ihailen, kuinka ne ovat nöyriä ja uskollisia ihmisen palvelijoita. Kunpa kaikki hevosenomistajat kohtelisivat hevosiaan hyvin; ne todellakin ansaitsevat sen. Uljaita ja kauniita eläimiä ovat.

Koirilla on erinomainen vaisto... ne myös "haistavat" :) sellaisen ihmisen joka ei pidä eläimistä..
Ja mitä kaikkea muutakin, voisi luetella pitkän rimpsun... Aivan ylivertainenhan on koiran hajuaisti; monet palvelustehtävät, kuten opaskoira ja poliisikoira, huumekoira ym. ym. Ihmisen apuna ovat pyyteettömästi. Ja myös ihania hellyyttäviä seurakoiria; sulostuttavat meitä pelkällä läsnäolollaan, samoin kuin kissatkin. Kissan tyytyväistä kehräystä on minusta niin rauhoittavaa kuunnella!

♥ Pidetään hyvä huoli kaikista vastuullamme olevista eläimistä. ♥

Vierailija

Olen varmaan jossain jo vastannut samantapaiseen aiheeseeen ja totean yhä samoin,olen eläinihminen.
Ennen syntymääni oli perheessämme jo kissa,se oli sisaren,ja sen mentyä leikkimään sateenkaarimaahan sain minä kissan.
Laskiessani omat kissani niitä on ollut yksitoista ja nyt on yhä talossa löytökissa Hilma,ikää en tiedä,koska hän,huom,hän,tuli perheeseemme vanhainkodista,jossa eräs mummo oli hoitanut,antanut ruokaa ,hänen aikuinen poikansa toi Hilman meille,kun todennäköisesti maalla joku isompi kissaa oleva vei Miiun,Miiua kuulutettiin ja nettissä ja tolpissa oli etsintäkuulutukset.
Hilmasta tuli monta ilmoitusta,kun on samoja värejä,eli valkokirjokilppari.Hilma on kaukaa tutustumisen jälkeen ihastunut selvästi koiraamme,sekin adoptiolapsi,suojelukoulutettu saksanpaimenkoira,Jinz.
Minulla on ollut lintuja,undulaatteja ja neitokakaduja,sekä kaksi kirkonnaakka-vauvaa,jotka opetin lentämään,asuivat luonani kissan ja koiran kanssa kun olin poikamiestyttö.Koiria on ollut kolme yksi eli 15 vuotiaaksi,sekä tämä rakas,joka nyt täytti ensimmäinen päivä elokuuta kahdeksan vuotta.
Meillä on ollut yhtaikaa kolme marsua ja huostaan otettu Helmiina-hiiri,joka" siivosi" aina.
Akvaario ja kaikenlaisia kaloja,kotiloita jne.Unohdinko jonkun?
Hevosia rakastan ja ihailen lehmän silmiä ja rauhallista elämäntapaa.Villieläimiä ihannoin.
Eli olen suorastaan jopa hyönteisrakas/perhonen/hämähäkki kudontataitoineen/sammakko,sisilisko,kiiltomadot jne.

Vierailija

En määrittele itseäni kissa tai koiraihmiseksi.
Kolme kissa on kotonamme ja jos näitä kissoja ei olisi niin mahdollisesti meillä olisi koira/koiria.

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kissaihmisille murheen paikka, melkein suruliputuksen päivä. Rontti on kuollut, valtakunnan
ykköskissa. Halosen lemmikki. Yhdessä he vanhenivat, yhdessä he harmaantuivat. Halonen ja
Halosen mirri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat