Pierun pidättely

Vierailija

Olen kuullut, että jos pierua pidättelee riittävän kauan, se tulee röyhtäisynä suun kautta, onko kellään tarkkaa tietoa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No ei ole tietoa. Mutta luulempa että sinä olet saanut väärää tietoa. Miksi asia sinua kiinostaa? Pidätkö pieruhuumorista? Vai onko asialla sinulle tärkeä merkitys? Vai kyseletkö vain jotain kysyäkses? Minä tässä kyselen vain jotain kysyäkseni. Ei asia minua oikeastaan kiinnosta.

Vierailija

osaisikohan japanilaiset vastata?
Japanilaisesta taiteestahan löytyy maalauksia "pieru-taisteluista", n.200 vuotta sitten tehtyjä....

Jotta voisi ihan ilman mitään fyysisiä ihmisten valmistamia aseita taistella Pierun voimalla,
sitä kyllä varmaan täytyy pidätelläkin välillä jotta saisi sillä vastustajan taintumaan ja hevosen selästä tippumaan?
Mitäköhän on syötävä jotta Pieru olisi tuhti ase?

"Mieluummin Pieru kuin Atomipommi "
http://www.whatsontianjin.com/news-2588-farting-japanese-he-gassen-paint...

Vierailija

Kyllä pieru kääntyy takaisin, jos pidättelee tarpeeksi kauan. Mahasta kuuluu murahdus
ja paine hel pottaa. Ei se suun kautta tule röyhtäisynä eikä peen puhumisenakaan.

Vierailija

Kyllä mulle kerrottiin aivan asiallisessa ilmapiirissä että noin voi käydä, olisiko jotain tekemistä pallealihaksen kanssa, jos se reistaa.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä pieru kääntyy takaisin, jos pidättelee tarpeeksi kauan. Mahasta kuuluu murahdus
ja paine hel pottaa. Ei se suun kautta tule röyhtäisynä eikä peen puhumisenakaan.

Kyllä se ilmakupla vain hajoaa siellä suolessa, siitä se murahdus! Ei siellä paluuta elämään tapahdu:)

Vierailija

Lainaus:

Olen kuullut, että jos pierua pidättelee riittävän kauan, se tulee röyhtäisynä suun kautta, onko kellään tarkkaa tietoa.

On tarkkaa tutkittua tietoa. Pieru tosiaankin palaa takaisin pierusuoleen oikein syvälle ja vähin erin ujuttautuu mahalaukkuun, josta se tulee makeanhappamana pieruröyhynä suusta. Pieruröyhyn tuntee sen pahasta hajusta.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

On tarkkaa tutkittua tietoa. Pieru tosiaankin palaa takaisin pierusuoleen oikein syvälle ja vähin erin ujuttautuu mahalaukkuun, josta se tulee makeanhappamana pieruröyhynä suusta. Pieruröyhyn tuntee sen pahasta hajusta.

Mistä vitsiarsenaalistas ton oot ottanu. Kuvaamallasi tapahtumalla on nimi, närästys, kun mahahappoja erittyy liikaa ja mahaportti on löystynyt. Tulee noi mehut suuhun. Tosi ON

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Mistä vitsiarsenaalistas ton oot ottanu. Kuvaamallasi tapahtumalla on nimi, närästys, kun mahahappoja erittyy liikaa ja mahaportti on löystynyt. Tulee noi mehut suuhun. Tosi ON

Kyllä ne ilmapierut tulee sieltä alapäästä tavalla tai toisella. Jos oiken likistät pehvaas penkkiin,ni voi päästä vaa äänetön tuhnu, mut haju on sen mukne. MITÄ OOT SYÖNY. vAIK PUNASTA LIHAA NIIN KYLLÄ MÄTÄNEE hajua KOKO ÄIJÄ.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Juuri noin minullekkin kerrottiin kerran olen myös kokenut tuon tapaisen maun suussani, no nyt ilveilijät saa tuulta purjeisiin mutta ei tee haittaa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Juuri noin minullekkin kerrottiin kerran olen myös kokenut tuon tapaisen maun suussani, no nyt ilveilijät saa tuulta purjeisiin mutta ei tee haittaa.

On erittäin suositeltavaa suupieraista juuri silloin kun suutelee intohimoisesti. v

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat