dikkari

Uuudenvuodenyönä tansseissa hän käveli vastaan, tanssittiin, saattelin vanhempiensa kotiin, sisko, juhlakalu 60v jäi seurueineen tanssimaan. Meinasin paleltua matkalla kotiini, lähetin viestin ”home, frosen, marry me”. Menin luokseen loppiaisena, lähetin viestin ”mua jännittää hirveästi”. Eihän mulla ollut kokemusta naisista, kuin parin avioliiton verran ja ehkä hiukan muutakin.

Pitkien keskusteluiden jälkeen olimme tietenkin sängyssä. Kuin aurinkoon kuollut kastemato olisi koittanut rakastella piikkilankaestettä. Ihan hyvä alku siis.

Miten siitä tuli aina vaan ihan uusia kerroksia avaava, ällistyttävä, kahden kuuskymppisen suhde, jossa oli ihan jokailtaista rakastella ja nukahtaa toisen syliin. Eikös tää oo kuuskymppisille vakio? Sattumaa, no ei ihan varmasti. Tavoitteellista, takuulla. Sovittua, paljonkin. Ei pantata, halutaan tehdä toiselle hyvää, toista ei arvostella. Aina kun luulit, ällistellen, että tässä täytyy olla kaikki, tulikin jotain ihan uutta. Ei tarvittu leluja, ei akrobatiaa. Alasti nukkumaan, toinen kainaloon, hiukka silitystä, monesti päivä oli ollut rasittava ja tuntui, ettei ainakaan tänään, niin siinähän taas rakasteltiin.

Kommentit (3)

Vierailija

Hienoa, että olet saanut. Tunnut olevan sen tarpeessa. Hienoa myös,että seisoo muukin kuin järki. Mitähän oikein halusit kertoa? Ettäkö hyvä seksi riittää seniorisuhteen sisällöksi.

Kysypä sitä naiseltasi rakas dikkari.

Vierailija

Saman viestin voi eri ihmiset käsittää hyvinkin eri lailla. Minä taas luin aloitusviestistä muutakin kuin seksiä, ainakin keskustelua ja läheisyyttä.

Hyvä että dikkari olet löytänyt mieleisesi suhteen. Jos naisesikin on tyytyväinen, vielä parempi.

Olen itsekin saanut "vanhoilla päivilläni" uuden, lämpimän suhteen, jossa läheisyys on tärkeintä. On niin mukava olla hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin, joten seksi on luonnollinen seuraus. On kuin eläisi uutta nuoruutta, hieman viisaampana vain.

Onneksi elämä ei lopu eläkkeelle jäämiseen. Monilla vauhti vain kiihtyy, kun työ ei rajoita. Ei siinä tunne itseään miksikään vanhukseksi, ei edes puolisellaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aloittajan teksti ja kerronta on kovin ulkokohtaista,  haaveilua tai toiveajattelua!

Kuusikymppisen rakastuneen henkilön toiminta on niin samanlaista kuin se voi olla kolmekymppisenä, persoonakohtaista, ei  sitä ikä toisi toimintaan  muuta kuin asioiden tuttuuden.

Toki tuo matka kolmessakymmenessä vuodessa ja varsinkin jos on ollut muutama kokemus eri henkilöiden kanssa, tuo tulta ja tappuraa, kokeluja ja nautintoja!

Mutta jos jyystää saman tutun kanssa vuosikymmenestä toiseen, voi sitä tyytyä vain kainnaloon. Tai selät vastatusten nukkumiseen:) Ja nautiskella yksikseen, kun toisella ei enää ole kalussaan ryhtiä. Siis persoonistahan se kaikki riippuu, ei voi yleistää tätäkään asiaa!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat