Tietokone rikk7

Heppatirallaa!

Itselläni alkaa toivo loppua telvisioiden ohjelmiin. Lihavien laihuttaminen vituttaa ku niitä tulee kokoajan, ei kai jokaista lihavaa tarvitse telkkarissa laihuttaa. Samoin kokki-ja lauluohjelmat vituttaa. Tiedän että voisin olla katsomattakin, mutta tuleehan sitä väkisinkin välillä katsottua.

Kommentit (19)

Vierailija

Ulkoilu tai kirjojen lukeminenkin ovat vaihtoehtoja TV:katselulle. Voihan sitä pelata vaikka pasianssi , aika kuluu myös palapelien kokoamisessa. 

Näistä olen itse löytänyt vaihtoehtoja  just noitten laihduta lihavat ja lihota laihat ohjelmille. Kaikenmaailman kokkaamisiakaan ei jaksa katsella, varsinkin jos sen ruoan kans sotketaan ja leikitään.

Tämä on minun vastaukseni Tietokone rikk7 nimimerkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
vierailija

Minäkään en siedä kaikkia ohjelmia telkkarissa. Just nämä mainitut ja sitten kaikki amerikkalaiset, koska niissä ei tehdä mitään muuta kuin tapetaan tai heilutaan muuten vaan pyssyn kanssa. Sitten nämä tosi-tv-sarjat ovat todella ärsyttäviä. Minua ei ainakaan kiinnosta mitä joku tekee riisuttuna vessassa. Hyi olkoon! Luonto-ohjelmia katsoisin mielelläni, mutta nekin ovat uusintoja ja niiden toisintoja, joten kiinni se pysyy. Ulkoilu ja siellä avara luonto tarjoaa paljon enemmän ja saa virkistystä koko keholle ja mielelle. 

No voi hyvänen aika! Televisiokanavia on pilvin pimein ja jokaisesta tulee ohjelmaa aamusta iltaan. Johan on kumma jos ei niiden tarjonnasta  löydä itselleen jotakin katsottavaa. Minkälaisia ohjelmia te televisioon haluaisitte?

Vierailija

Jos näkisi telkusta vain formulaa ja jumalanpalveluksia vuoronperään. Tilaisin pakettiautollisen kolajuomaa ja rekallisen sipsejä. Sitten vaan kaikki tervetuloa!

Vierailija

Ajattelen juuri noin kuin Mökin muori. Voisitteko ohjelmiin kyllästyneet kertoa, millaista ohjelman pitäisi olla?  Siis oikein yksiöida aiheet ja niifrn käsittelytavat? Minusta telkusta tulee jokaiselle jotakin,  jos nyt haluaa jotakin katsella.

Vierailija

Rakastan englantilaisia poliisisarjoja.

On ne vaan niin inhimillisiä. Minulle ne ovat siedätyshoitoa.

vierailija

Mulle kans englantilaisia poliisisarjoja enemmän, vanhoja kotimaisia näytelmiä, eurooppalaisia elokuvia, luonto-ohjelmia... telkkarissa on liikaa samankaltaista, kuten ruokaohjelmat, tosi-tv:t, matkailusarjat, ja ainaiset lihavat ja laihat!! Piristystä tuovat kaikki ihan uudet ohjelmat, kuten Heikki Paasonen. Terveydestä ei ole juuri ollenkaan, muuta kuin uusinnat akuutista. Kuka täällä puhuu monista tv-kanavista? Miten sieltä voi valita ohjelmia, kun kaikki ovat yhtä ja samaa p...aa. 

Vierailija

Olen sitä mieltä, että Akuutti sekä  muut terveys- luonto-ohjelmat voidaan uusia kerta toisensa jälkeen. Tieto on samaa vuodesta vuoteen, ellei uutta keksitä. Niin  harvoin tapahtuu. Sama koskee myös radion luontoiltoja. Joka kevät voisi ajaa samat muuttolintuohjelmat, kun töyhtöhyypät ja muut tulee säännön mukaan tuttuihin paikkoihin. Poismuutto syksyllä kulkee saman kaavan mukaan. Soitetaanhan iskelmärenkutuksetkin samoina vuodesta vuoteen; Juice elää muuttumattomana ja hyvä niin.

Ja nää vaaliohjelmat, "VALVOJAISET"; tyhjänpäiväistä lässytystä ennakkoäänten osittain julkistamisesta tietokone-ennusteen julkistamiseen; vakiolauseita hallitusvastuun kuluttamisesta, kansalaisten ymmärtämättömyydestä, mahtavasta vaalityöstä, tuhansien ihmisten toritapaamisista - kaikki tuo moneen kertaan jauhettuna. Ja taustalla jauhaa  ääntenlaskennan hidas edistyminen. Kaiken voisi koota pariin-kolmeen tiiviisti ja hyvin toimitettuun uutislähetykseen.

Kun itsenäisyyspäivänä tyrkytetään Tuntematon sotilas, vaalipäivinä voitais ajaa Punainen viiva.

Vierailija

Toi oli paras ajatus mitä olen lukenut aikoihin, kiitos!

On se niinkin, kun noita vanhoja kerrataan, ei tarvitse kuin vilkaista lehdestä, tietää missä mennään, ei menetä yhtään mitään, päinvastoin!  Voi lähteä vaikka ulkoilemaan. Luonnossa sentään on vielä mitä katsella, ja keväisin alkaa lintujen konsertti, on siis myös mitä kuunnella. Siis metsään menen!

Mielestäni erilaisia ohjelmia tulee niin paljon, että on ihan vaikea valita, mitä katsoisi. Ei kaikki ole ruokaa ja laihduttamista. on paljon muutakin.

Se tässä on myös, että kun ikää karttuu, monet asiat tuntuvat vanhan kertaamiselta. Yritän välillä muistaa, että nuoremmille sukupolville voi olla mielenkiintoista sellaiset asiat, jotka me vanhat olemme nähneet ja kokeneetkin jo moneen kertaan.

Katselen tai siis kuuntelen "Haluatko miljonääriksi"-ohjelmaa. Välillä ihmetyttää, kun joku nuorempi ei tiedä itselleni päivänselviä asioita. Toisaalta itse olen ihan ulkona kaikista nykyelokuvista, kevyestä musiikista ja muista sen sellaisista.

Näitä kun ynnäilen, jokaiselle pitäisi telkustakin löytyä jotakin, jos vain osaa ja viitsii hakea.

Vierailija

Amazing Race. reality-seikkailusarja, Hercule Poirot, Efter Nio, Haluatko miljonääriksi ja monet englantilaiset sarjat, tässä ohjelmat joita mielelläni katselen ajan kuluksi.  En pidä amerikkalaisista valmiiksi nauretuista ohjelmista jotka mielestäni ovat aika tyhjänpäiväisä. Kotimaisia sarjoja en katsele enkä kotimaisia viihdeohjelmia joissa pyörii samat naamat ohjelmasta toiseen. Yritetään tekopirteästi nauraa olemattomille asioille tai ohjelma on kuulemma hyvä jos saadaan toiset kyynelehtimään vaikka laulamalla tai tanssimalla. Pohjanoteeraus on huutokauppakeisari alatyylisine juttuineen. Ohjelma lehtistä selatessani   voi mennä monta päivää ettei sieltä löydy yhtään mieluista ohjelmaa. Nyt huomautan kaikille viisastelijoille että uutiset ja muutamat satunnaiset asiaohjelmat olen jättänyt pois tästä listauksesta. Ei ole kohteliasta väittää että televisiossa on paljon katsottavaa ja antaa kuin rivien välistä ymmärtää että katsojassa on vika jos ei tykkää.

Vierailija

"Ei ole kohteliasta väittää että........." Voi luojan piuhat, taasko pitäisi olla muuta kuin ON

On varmemmin lukijan ymmärryksessä, "ymmärtää". Missä se vika on jos ei katsojassa:(

Toosasta tulee jokaiselle jotakin, jos vain osaa hakea, jos ei huvita voi napauttaa kiinni ja tehdä jotain järkevää. Huutokauppakeisari on niitä rehellisen lepposia ohjelmia mitä viitsii katsoakin.

Se on se "sivisystaso", mikä miellyttää ja mikä ei, ja niistä ei ole järkeä väitellä.

Vaikka telkusta tuleekin niitä typeriä samoja näytteliöitä irvimässä jokaiselle asialle maan päällä.

Siis en katso, kerta riittää ja tietää  mitä paskaa meille tarjotaan.

Vierailija

Mä tykkään noista tosi murha ohjelmista! On sitte tyhmiä tappajia!
Ja eikös ole mainioita akkoja jotka ukkojaan listiii perintöjä saadakseen tai muuten vain kyllästyttyään?
Että osaakin ihmisillä olla luontoa!
On se sellasta elämää että ei ole eläinkunnassa sen voittanutta, vai lieneekö.
Harvempi ihminen kuitenkin tappamaansa ihmistä syö mikä on vahinko, raadot menee haaskuun.
Ei tosin moni elukkakaan lajiaan syö, muttei ne sillai turhanpäiten tapakaan niinkuin ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään noista tosi murha ohjelmista! On sitte tyhmiä tappajia!
Ja eikös ole mainioita akkoja jotka ukkojaan listiii perintöjä saadakseen tai muuten vain kyllästyttyään?
Että osaakin ihmisillä olla luontoa!
On se sellasta elämää että ei ole eläinkunnassa sen voittanutta, vai lieneekö.
Harvempi ihminen kuitenkin tappamaansa ihmistä syö mikä on vahinko, raadot menee haaskuun.
Ei tosin moni elukkakaan lajiaan syö, muttei ne sillai turhanpäiten tapakaan niinkuin ihminen.

Jospa sekoitat totuuden ja fiktion!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Ei ole kohteliasta väittää että........." Voi luojan piuhat, taasko pitäisi olla muuta kuin ON

On varmemmin lukijan ymmärryksessä, "ymmärtää". Missä se vika on jos ei katsojassa:(

Toosasta tulee jokaiselle jotakin, jos vain osaa hakea, jos ei huvita voi napauttaa kiinni ja tehdä jotain järkevää. Huutokauppakeisari on niitä rehellisen lepposia ohjelmia mitä viitsii katsoakin.

Se on se "sivisystaso", mikä miellyttää ja mikä ei, ja niistä ei ole järkeä väitellä.

Vaikka telkusta tuleekin niitä typeriä samoja näytteliöitä irvimässä jokaiselle asialle maan päällä.

Etkö sinä juuri väittele ja luokittele ihmisiä oman ymmärryksesi mukaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä juuri väittele ja luokittele ihmisiä oman ymmärryksesi mukaan?

On kohteliasta olla ymmärtämättä typeryyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta sivistynyt ihminen ei höläytä tollasta keskustellessa .

Ei niin, eikä huomauttele!

ps. täällä Et-sivuilla en koskaan ole tavannut sivistyneitä kannanottoja. Johtuen siitä, että ihmisiä täällä  kuin tv-ohjelmissakaan ei kiinnosta mikään muu kuin kevyt hömppä, joka onkin ymmärtämättömille tarkoitettu, sille suurimmalle kansan osalle.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat