Hikoilu puhututtaa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen lukenut vaihdevuosi oireista ja nyt minullakin ne tuntuvat olevan pahimmillaan. Yöpaidan vaihto öisin alkoi 47 vuotiaana ja nyt täytin juuri 52. Yöt ovat jatkuvaa hikoilua.Yläkropan iho aivan märkä vesipisaroista, sitten taas kuuma...peittoa pois ja eikun taas palelee. Yöt ovat tätä koko ajan:( Kun täytin 50 kuukautiset loppuivat kuin seinään, vaikka olivat olleet siihen asti aivan säännölliset. Sain keltarauhashormonia 30 kpl:tta,Söin niitä ensin 10 ja sitten alkoi kk vuoto.Seuraavien 10 kpl:n syönnin jälkeen olisi pitänyt alkaa kk vuoto taas, mutta ei ole alkanut tähän päivään mennessä. Hirveä hikoilu jatkuu ja yöt ovat hyvin risaiset. Olen harrastanut juoksemista säännöllisesti n.30v. tähän päivään asti, osallistunut mm.maratoneihin ja käyn jumpassa ja suosisin terveellistä ruokaa, enkä tupakoi yms.
Syön soijaa ja muita luonnontuotteita ja ne eivät valitettavasti auta minua. Koska suvussani on niin paljon näitä riskitekijöitä , en helposti halua estrogeeni hoitoa. Siksipä kysynkin teiltä ystävät, kannattaisiko sittenkin riskeistä huolimatta ottaa estrogeenihoitoa, vai miten se nyt sitten parhaiten menisi?? Kiitän jo etukäteen:) nm. Hikoilija

Kommentit (2)

Vierailija

Tuo on naisen osa! Niin minulla, sinulla kuin jokaisella naisella! Mitä siitä numeroa tekemään. Estrogeenit, laastari, geeli tai pillerit kehoon ja menoksi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat